Київські магазини продають зіпсовані продукти, економлячи на генераторах
Щодня Держспоживслужба отримує три-п’ять скарг на якість продуктів у магазинах.
Щодня Держспоживслужба отримує три-п’ять скарг на якість продуктів у магазинах.
Через екстремальну спеку та відключення електроенергії у Києві значно зростає кількість скарг на зіпсовані продукти та отруєння у закладах харчування. Про це Телеграфу повідомив очільник Держспоживслужби у столиці Олег Рубан.
Щодня надходять три-п’ять скарг на якість продуктів у магазинах.
«Деякі торговельні точки, навіть якщо мають генератори, економлять і не завжди їх запускають. У результаті продукти псуються. Ми почали моніторинг роботи рітейлу — будемо досліджувати, як дотримуються температурного режиму зберігання товару більш як 300 магазинів Києва», — каже Рубан.
За останній тиждень кількість харчових отруєнь у закладах громадського харчування зросла втричі.
«Такі випадки були через неправильне зберігання продуктів у ресторанах і, що найбільш лякає, — кейтерингових компаніях», — зауважив голова Держспоживслужби.
Так, у Києві заборонили роботу компанії, що забезпечувала харчуванням приватні дитсадки і літні табори при приватних школах. Ця фірма співпрацювала з понад 50 освітніми установами. Інспектори виявили масу порушень, починаючи з невідповідних умов зберігання продуктів і закінчуючи приготуванням їжі у непристосованих для цього місцях.
Сьогодні, 17 липня, в Україні утримується надзвичайна спека з температурою повітря до +39-40 градусів. Та вже з четверга спека поступово почне спадати.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті