Швейцарські міста почали забороняти рекламні білборди на вулицях
Бернські ліві політики заявляють, що вулична реклама генерує відчуття потреб, про які люди не й здогадувалися раніше.
Бернські ліві політики заявляють, що вулична реклама генерує відчуття потреб, про які люди не й здогадувалися раніше.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Передмістя Женеви Верньє вирішило заборонити комерційну рекламу на вулицях, повідомляє BloombergCityLab.
Супротивники такого рішення не змогли зібрати достатньо голосів проти, а на додачу суд відхилив їхню апеляцію. Судді вирішили, що рішення муніципалітету не має нічого проти вільної конкуренції, а спрямоване на боротьбу з візуальним забрудненням.
«Ми не бачимо жодного суспільного інтересу в білбордах», — заявив член міськради Матіас Бушбек, додавши, що білборди провокують надмірне споживання, а також місця під рекламу купують здебільшого великі компанії, а не дрібні місцеві бізнеси.
У місті, де живе 38 тисяч людей, зараз налічується 172 білборди, три чверті з них планують прибрати. Залишать лише ті, що анонсують спортивні чи культурні події. Заборона поширюється й на білборди, встановлені на приватних ділянках, — якщо їх видно з публічного простору.
Берн і Цюріх мають такі ж плани, проєкти перебувають у процесі розробки. Столиця розмірковує над забороною всіх комерційних білбордів, а у Цюріху поки планують лише обмежити рекламу на цифрових екранах, які споживають енергію.
Бернські ліві політики заявляють, що вулична реклама генерує відчуття потреб, про які люди не й здогадувалися раніше, а надмірне споживання зашкодить країні досягти кліматичної нейтральності.
Прецедент Верньє полегшить ухвалення цих проєктів для великих міст Швейцарії. Втім, це не гарантовано: так, у Женеві навесні минулого року подібна ініціатива не подолала референдум.
Критики зауважують, що реклама переміститься в інтернет, яка значно енергоємніша, ніж плакати на вулицях, і гроші потечуть до таких корпорацій, як Google і Meta.
Нагадаємо, Київ довів у суді, що рекламних білбордів на транспортних розв’язках бути не має.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті