Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26300 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Vitalis Hirschmann / Unsplash

Передмістя Женеви Верньє вирішило заборонити комерційну рекламу на вулицях, повідомляє BloombergCityLab.

Супротивники такого рішення не змогли зібрати достатньо голосів проти, а на додачу суд відхилив їхню апеляцію. Судді вирішили, що рішення муніципалітету не має нічого проти вільної конкуренції, а спрямоване на боротьбу з візуальним забрудненням.

«Ми не бачимо жодного суспільного інтересу в білбордах», — заявив член міськради Матіас Бушбек, додавши, що білборди провокують надмірне споживання, а також місця під рекламу купують здебільшого великі компанії, а не дрібні місцеві бізнеси.

У місті, де живе 38 тисяч людей, зараз налічується 172 білборди, три чверті з них планують прибрати. Залишать лише ті, що анонсують спортивні чи культурні події. Заборона поширюється й на білборди, встановлені на приватних ділянках, — якщо їх видно з публічного простору.

Берн і Цюріх мають такі ж плани, проєкти перебувають у процесі розробки. Столиця розмірковує над забороною всіх комерційних білбордів, а у Цюріху поки планують лише обмежити рекламу на цифрових екранах, які споживають енергію.

Бернські ліві політики заявляють, що вулична реклама генерує відчуття потреб, про які люди не й здогадувалися раніше, а надмірне споживання зашкодить країні досягти кліматичної нейтральності.

Прецедент Верньє полегшить ухвалення цих проєктів для великих міст Швейцарії. Втім, це не гарантовано: так, у Женеві навесні минулого року подібна ініціатива не подолала референдум.

Критики зауважують, що реклама переміститься в інтернет, яка значно енергоємніша, ніж плакати на вулицях, і гроші потечуть до таких корпорацій, як Google і Meta.

Нагадаємо, Київ довів у суді, що рекламних білбордів на транспортних розв’язках бути не має.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button