Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Vitalis Hirschmann / Unsplash

Передмістя Женеви Верньє вирішило заборонити комерційну рекламу на вулицях, повідомляє BloombergCityLab.

Супротивники такого рішення не змогли зібрати достатньо голосів проти, а на додачу суд відхилив їхню апеляцію. Судді вирішили, що рішення муніципалітету не має нічого проти вільної конкуренції, а спрямоване на боротьбу з візуальним забрудненням.

«Ми не бачимо жодного суспільного інтересу в білбордах», — заявив член міськради Матіас Бушбек, додавши, що білборди провокують надмірне споживання, а також місця під рекламу купують здебільшого великі компанії, а не дрібні місцеві бізнеси.

У місті, де живе 38 тисяч людей, зараз налічується 172 білборди, три чверті з них планують прибрати. Залишать лише ті, що анонсують спортивні чи культурні події. Заборона поширюється й на білборди, встановлені на приватних ділянках, — якщо їх видно з публічного простору.

Берн і Цюріх мають такі ж плани, проєкти перебувають у процесі розробки. Столиця розмірковує над забороною всіх комерційних білбордів, а у Цюріху поки планують лише обмежити рекламу на цифрових екранах, які споживають енергію.

Бернські ліві політики заявляють, що вулична реклама генерує відчуття потреб, про які люди не й здогадувалися раніше, а надмірне споживання зашкодить країні досягти кліматичної нейтральності.

Прецедент Верньє полегшить ухвалення цих проєктів для великих міст Швейцарії. Втім, це не гарантовано: так, у Женеві навесні минулого року подібна ініціатива не подолала референдум.

Критики зауважують, що реклама переміститься в інтернет, яка значно енергоємніша, ніж плакати на вулицях, і гроші потечуть до таких корпорацій, як Google і Meta.

Нагадаємо, Київ довів у суді, що рекламних білбордів на транспортних розв’язках бути не має.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button