Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 313 днів. За цей час ми опублікували 26411 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото ілюстративне. Автор: Борис Корпусенко / «Вечірній Київ»
Міський голова Віталій Кличко заявив, що у столиці неможливо встановити сонячні панелі для безперебійної роботи світлофорів під час відключень електроенергії. Про це стало відомо з його відповіді на звернення депутатки Київради Ксенії Семенової.
Неможливість забезпечити час, потрібний для заряджання акумуляторів сонячними батареями восени, взимку та навесні, Кличко аргументував обмеженим простором в умовах щільної забудови, залежністю обсягів виробленої електроенергії від розмірів сонячних панелей і географічним розташуванням Києва.
Натомість Центр організації дорожнього руху встановлює шафи резервного живлення. У 2024 році в місті обладнали 62 таких прилади, що дозволяє продовжити роботу під час відключень електроенергії 80 світлофорам.
До кінця року в місті заплановане встановлення ще 80 шаф резервного живлення. Раніше ЦОДР зазначав, що ними забезпечать світлофори на складних перехрестях і перехрестях з високою інтенсивністю руху. Перелік локацій, які потребують першочергового встановлення обладнання з акумуляторами, визначили разом з Патрульною поліцією.
За інформацією ГО «Пасажири Києва», наразі в столиці працює близько 750 світлофорів. Однак лише трохи більше третини з них обладнані акумуляторами і можуть працювати у разі відключень електроенергії.
Раніше КМДА пояснювала, що світлофори у місті не працюють під час блекаутів, оскільки належать до найбільш незахищеної категорії електроприймачів – третьої. Також київська влада стверджувала, що забезпечити регулювання дорожнього руху на всіх ділянках з вимкненими світлофорами під час відключень неможливо.
Нещодавно «Хмарочос» розповідав, що в Луцьку почали встановлювати сонячні панелі на світлофорах. Першим обладнали світлофор, який у разі відключень світла працював від двох акумуляторів. Однак їх вистачало лише на 3-4 години безперебійної роботи. А завдяки сонячним панелям світлофор може працювати автономно цілий день.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті