Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото ілюстративне. Низькопідлоговий тролейбус «Еталон» Т12110 «Барвінок» виробництва Чернігівського автозаводу. Автор: Metromashinist / Wikipedia

Чернігівський автозавод виготовить для Хмельницького 42 низькопідлогових тролейбуси. З них вісім – зроблять з автономним ходом до 20 км. Такі тролейбуси можуть рухатися навіть у разі знеструмлення контактної мережі.

Новий транспорт буде обладнаний кондиціонерами та камерами відеоспостереження. Перші п’ять тролейбусів передадуть вже цього року, а всі решта – наступного.

Кошти на тролейбуси Хмельницький отримав завдяки гранту від Інвестиційної платформи добросусідства ЄС та ЄБРР у розмірі 4,5 млн євро та кредиту від ЄБРР на 10,6 млн євро.

За рахунок економії коштів на тендері Хмельницький зможе додатково підписати угоду на ще два тролейбуси, що дозволить практично повністю оновити транспортний парк міста.

Модель «Еталон» Т12220 з автономним ходом розробили у корпорації «Еталон» і виготовили на Чернігівському автозаводі, який належить компанії, ще у 2020 році. Минулого року Чернігів вирішив закупити ці тролейбуси та почав їх випробовувати.

Акумулятори тролейбусів «Еталон» заряджаються під час руху. Також у транспорті передбачений механічний пандус для маломобільних груп населення.

Тролейбус «Еталон» Т12220 з автономним ходом під час випробувань на дорогах Чернігова. Фото: Суспільне Чернігів

Раніше «Хмарочос» розповідав, що у Львові почав курсувати десятий низькопідлоговий трамвай «Електрон». Головною особливістю цього транспорту є інклюзвиність: широкі двері, низька підлога і трапи для маломобільних груп населення.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button