Чернігів виготовить для Хмельницького майже пів сотні низькопідлогових тролейбусів
Вісім тролейбусів зроблять з автономним ходом, що дозволить їм проїжджати до 20 км без електроенергії у контактній мережі.
Вісім тролейбусів зроблять з автономним ходом, що дозволить їм проїжджати до 20 км без електроенергії у контактній мережі.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Чернігівський автозавод виготовить для Хмельницького 42 низькопідлогових тролейбуси. З них вісім – зроблять з автономним ходом до 20 км. Такі тролейбуси можуть рухатися навіть у разі знеструмлення контактної мережі.
Новий транспорт буде обладнаний кондиціонерами та камерами відеоспостереження. Перші п’ять тролейбусів передадуть вже цього року, а всі решта – наступного.
Кошти на тролейбуси Хмельницький отримав завдяки гранту від Інвестиційної платформи добросусідства ЄС та ЄБРР у розмірі 4,5 млн євро та кредиту від ЄБРР на 10,6 млн євро.
За рахунок економії коштів на тендері Хмельницький зможе додатково підписати угоду на ще два тролейбуси, що дозволить практично повністю оновити транспортний парк міста.
Модель «Еталон» Т12220 з автономним ходом розробили у корпорації «Еталон» і виготовили на Чернігівському автозаводі, який належить компанії, ще у 2020 році. Минулого року Чернігів вирішив закупити ці тролейбуси та почав їх випробовувати.
Акумулятори тролейбусів «Еталон» заряджаються під час руху. Також у транспорті передбачений механічний пандус для маломобільних груп населення.
Раніше «Хмарочос» розповідав, що у Львові почав курсувати десятий низькопідлоговий трамвай «Електрон». Головною особливістю цього транспорту є інклюзвиність: широкі двері, низька підлога і трапи для маломобільних груп населення.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті