У Львові лише четверть світлофорів може працювати під час відключень електроенергії, коли у Києві – третина
Насамперед світлофори встановлюють на львівських перехрестях з найбільшою концентрацією ДТП.
Насамперед світлофори встановлюють на львівських перехрестях з найбільшою концентрацією ДТП.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Львові резервним живленням обладнані 26% світлофорів – 44 об’єкти зі 170. До середини вересня автономним живленням планують забезпечити ще 24 світлофори. Однак під час відключень електроенергії можуть працювати лише ті, які знаходяться на важливих перехрестях.
Насамперед світлофори встановлюють на перехрестях з найбільшою концентрацією ДТП, згідно зі зверненнями патрульної поліції. Другий пріоритет – це звернення від перевізників, щоб допомогти громадському транспорту дотримуватися графіків руху.
Наразі 16 світлофорів у місті обладнані блоками безперебійного живлення, які купують у київського виробника. Також автономну роботу світлофорів під час відключень забезпечують генератори та інвертори напруги, якими діляться небайдужі мешканці, бізнес і комунальні підприємства.
Нещодавно безперебійний блок живлення встановили на одному з найскладніших перехресть міста – вулиць Наукової та Тролейбусної. У разі вимкнення електроенергії світлофорне регулювання на цій локації зможе працювати від двох до десяти годин.
Водночас у Києві, станом на початок липня, було встановлено 287 шаф з акумуляторами. Тобто лише третина світлофорів столиці можуть працювати під час відключень електроенергії. Проте більша половина шаф резервного живлення підтримують роботу світлофорів лише до двох годин. До кінця року у місті планують встановити ще 78 шаф на складних перехрестях і перехрестях з високою інтенсивністю руху.
Нещодавно Кличко заявив, що у Києві неможливо встановити сонячні панелі для безперебійної роботи світлофорів під час відключень електроенергії. Неможливість забезпечити час, потрібний для заряджання акумуляторів сонячними батареями восени, взимку та навесні, міський голова аргументував обмеженим простором в умовах щільної забудови та географічним розташуванням столиці.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті