Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Philippe Oursel / Unsplash

Вільна демократична партія Німеччини ухвалила резолюцію з закликом зробити вулиці міст привабливішими для автомобілістів.

Партія, що притримується поглядів економічного лібералізму, вважає, що автівки важливі як прояв індивідуальної свободи та основа німецької економіки, а їх «демонізація» має виключно ідеологічне підґрунтя.

Читайте також: Німці не хочуть позбуватися автомобілів, тож в університетах створили «велосипедні кафедри»

Програма містить такі пункти:

  • дозволити безкоштовне паркування в центрах міст, а там, де це неможливо, запровадити безлімітні паркувальні абонементи за прикладом 49-єврових проїзних на громадський транспорт;
  • припинити «штучне» скорочення паркувальних місць, таке як парклети;
  • ускладнити будівництво велодоріжок і пішохідних зон коштом автомобільних смуг, а саме — погоджувати велопішоходизацію вулиць виключно за згоди місцевих мешканців і бізнесів;
  • скасувати загальні обмеження швидкості на трасах «заради безпечної та екологічної мобільності»;
  • понизити вік отримання водійських прав із 18 до 16 років;
  • зупинити плани ЄС щодо виведення з експлуатації дизельних автомобілів. Запевняють, що система торгівлі квотами на викиди і без того гарантує досягнення цілей щодо вуглецевих викидів;
  • пришвидшити будівництво доріг, для чого будівельники мають працювати по три зміни, зокрема й у суботу, неділю і вночі;
  • боротися з заторами створенням «зелених хвиль» — програмування світлофорів, що дозволяє їхати безперервно, не потрапляючи на червоне світло.

Документ уже розкритикували колеги з Соціал-демократичної партії. «ВДП не хоче нічого іншого, як популістично використати це питання перед виборами у федеральних землях. Вона протиставляє види транспорту один одному і демонструє повернення до 1970-х років з точки зору транспортної політики», — цитує представника соціал-демократів Детлефа Мюллера dpa.

Читайте також: Перед виборами в Німеччині партії спекулюють на «національній любові до автівок»

Більш того, до програми поставився скептично навіть Загальнонімецький автомобільний клуб. Там наголосили, що велодоріжки та велосмуги роблять вулиці безпечнішими, розділяючи транспортні потоки. Втім, підтримали зниження віку отримання водійських прав і покращення цифрового керування світлофорами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button