Містяни вимагають облаштування велодоріжки на мосту Патона
В 2017 році міст Патона визнано варійним, – обговорення його ремонту та облаштування велодоріжок триває декілька років.
В 2017 році міст Патона визнано варійним, – обговорення його ремонту та облаштування велодоріжок триває декілька років.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В Києві зареєстровано петицію з вимогою облаштувати велодоріжки на мосту Патона.
Ініціаторка петиції Катерина Шпаченко зазначає, що дві бічні смуги мосту давно не використовуються для автомобільного руху і можуть бути адаптовані для велодоріжок. Ця ініціатива спрямована на полегшення руху містом для велосипедистів та користувачів самокатів.
З моменту, коли у 2017 році міст Патона був визнаний аварійним, обговорення його ремонту та облаштування велодоріжок триває декілька років.
Згідно з попередніми проєктами, планувалося розширити тротуари для створення велодоріжок, проте з того часу роботи так і не розпочали. Активістка підкреслює, що велодоріжки шириною мінімум півтора метра могли б значно полегшити пересування з лівого на правий берег Києва, зокрема в години пік, коли на мосту виникають затори.
Ще у 2022 році київська влада планувала розробити проєктну документацію для реставрації мосту Патона з облаштуванням велодоріжок, підігрівом тротуарів і створенням умов для вільного пересування людей з обмеженими можливостями.
Проте зараз проєкт залишається нереалізованим, а міст перебуває в аварійному стані.
Читайте також: 4 пропозиції, як покращити проєкт реконструкції мосту Патона
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті