Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 26330 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Владислав Муравський

Восьмого жовтня до Львова прибули перші трамваї Vevey зі швейцарського Берна.

Фото: Владислав Муравський

Львівелектротранс домовився про передачу 11 вживаних низькопідлогових вагонів у квітні, а 30 вересня зі Швейцарії вирушили перші два трамваї. Доставка здійснюється коштом швейцарської сторони.

Попередньо трамваї курсуватимуть на маршрутах №1 та №7. На п’яти зупинках вздовж цих маршрутів доведеться привести до нормативів висоту платформ. Це зупинки «Личаківський цвинтар», «Погулянка», «Янівський цвинтар» та дві «Дорошенка».

Фото: Yannik Gartman

Переобладнувати вагони не потрібно, оскільки трамвайні інфраструктури Львова та Берна сумісні, тобто ширина колій однакова. Але перед виходом на маршрути електротранспорт має пройти випробування та отримати українську сертифікацію.

Фото: Yannik Gartman

Це перші низькопідлогові трамваї, виготовлені у Берні у 1989-1990 роках. Вагони моделі Vevey Be 4/8 курсували містом понад тридцять років. Тепер Берн замінить їх на Stadler. Довжина кузова становить 31 метр, ширина 2,2 метра. Трамвай має 62 місця для сидіння, а загалом вміщає 242 пасажира. Максимальна швидкість — 60 км/год.


Всі трамвайні вагони Львів отримає до березня 2025 року. Один із вагонів використають для запасних частин.

Транспортна компанія Bernmobil також безкоштовно передає рейкошліфувальний верстат, додаткові запчастини та підйомні пристрої для цих трамваїв.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button