Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Заварзін / «Вікіпедія»

Точна дата повноцінного відкриття Подільсько-Воскресенського мосту наразі ще не визначена, а питання організації руху для громадського та іншого транспорту вирішуватиметься під час завершення робіт. Про це стало відомо з відповіді КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд» на запит «Хмарочоса».

Хоча у серпні директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор повідомляв, що для всього транспорту Подільсько-Воскресенський міст відкриють уже наприкінці жовтня. Найімовірніше, роботи найближчим часом не завершаться і відкриття мосту знову відкладається.

Наприкінці 2023 року міський голова відкрив рух недобудованим мостом лише для одного автобуса. Зараз проїзд дозволяється спецтранспорту, автомобілям екстрених служб і автобусу №111. Тож повноцінний рух мостом повинен розвантажити транспортне сполучення решти міста з житловим масивом Троєщина.

Рух планують відкрити з Троєщини, де трамваї з’єднуються з електричкою. Туди курсуватимуть мінімум два транзитні автобусні маршрути. Автобуси забиратимуть пасажирів з кінцевої зупинки трамваю та електрички і доїжджатимуть через міст на Поділ.

Подільсько-Воскресенський міст є одним з найвідоміших довгобудів столиці. Роботи з його спорудження розпочалися понад 20 років тому, а терміни завершення – переносилися декілька разів. Наприклад, ще під час своєї передвиборчої кампанії у 2014 мер обіцяв відкрити міст протягом двох років. Пізніше Кличко заявляв про відкриття до кінця 2020 року, згодом – до кінця 2021. Вартість будівництва уже становить понад 20 мільярдів гривень.

Офіційно проєкт називають «мостовим переходом», бо це великий комплекс споруд, який включає два мости через Гавань, міст через Дніпро, міст через Десенку, міст через озеро Райдужне, естакади на Трухановому острові та в урочищі Горбачиха, а також чотири багаторівневі транспортні розв’язки.

Фото: Павло Авдокушин

За планом, через міст пролягатиме Подільсько-Вигурівська лінія метро. Три станції розташовуватимуться на самому мості: «Суднобудівна», «Труханів острів» та «Затока Десенка». Далі метро йтиме під землю. Як зазначає «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд», спорудження тунелю під залізничними коліями здійснюється без перекриття руху залізницею.

Нещодавно інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин показав як виглядає будівництво шляху між Подільсько-Воскресенським мостом і Троєщиною. У травні активісти вже відвідували місце будівництва та звертали увагу, що дорога і колія пролягатимуть на одному рівні – тобто автомобілі зможуть заїжджати на трамвайну лінію.

Фото: Павло Авдокушин

Також раніше «Хмарочос» розповідав як на з’їзді з Подільського мосту швидкісний трамвай перетворили на звичайний. Лінія швидкісного трамваю була відмежована від автомобільних смуг бетонним бар’єром.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button