Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 88 днів. За цей час ми опублікували 24676 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: citykiev

КП «Центр організації дорожнього руху» повідомляє, що на Вокзальній площі розпочали впроваджувати нову схему впорядковування транспортних потоків.

Зміни планують наступні:

  • Перша смуга призначена виключно для громадського транспорту, де розташовані зупинки автобусів та тролейбусів.
  • Друга смуга відведена для руху як громадського транспорту, так і легкових автомобілів. На цій лінії дозволяється висадка та посадка пасажирів лише з лівого боку автомобіля.
  • Третя смуга призначена для таксі та приватних авто, і на ній дозволено зупинятися лише тимчасово для посадки чи висадки пасажирів.
  • Заборонений наскрізний проїзд із Вокзальної площі в напрямку вул. Павла Скоропадського.
схема руху KyivCODR

Нововведення вже створило дискусію в соцмережах серед містян, які поки не розуміють чи покращить ця схема ситуацію, чи призведе до нових ускладнень.

«Хмарочо» навесні 2024 року писав, що стан Вокзальної площі вимагає комплексної реконструкції, але тимчасова зміна схеми руху транспорту є непоганим рішення для перевірки гіпотез та експериментів. Зараз через брак паркомісць водії часто паркуються у заборонених місцях, створюючи незручності для пішоходів та громадського транспорту. Крім того, біля головного вокзалу немає зон відпочинку для пасажирів, які чекають на потяг.

Під час війни було вирішено не робити капітальних ремонтів, а обмежитися реорганізацією руху. Для цього КП «Центр організації дорожнього руху» замовило транспортну модель у компанії «Беспалов ЛАБ», яка створила план на основі поточної схеми руху. Після цього різні компанії запропонували свої концепції, які оцінили за такими критеріями: пропускна здатність, усунення затримок і запобігання хаотичному паркуванню.

У майбутньому цю модель можна буде коригувати, наприклад, якщо з’являться плани створити сквер на площі. Також ЦОДР планує придбати програмне забезпечення для самостійної розробки таких моделей. Проєкт реалізувався швидко і з мінімальними витратами.

Яких ще змін вдалося досягти ?

  • На Вокзальній площі ліквідовано рух автомобілів на найближчій до вокзалу ділянці, що складалася з трьох смуг. Це дозволило збільшити простір для пішоходів, залишивши лише обмежений доступ для автомобілів організацій, які розташовані в пішохідній зоні
  • Для комунального транспорту покращено доступ до вокзалу через перший і другий розвороти. При цьому зупинки маршруток були перенесені для кращої організації руху
  • На вул. Симона Петлюри створено велодоріжки, а паркування автомобілів заборонено, що покращує безпеку велосипедистів і розвантажує дорогу
  • Проїзд для транзитного транспорту через вул. Симона Петлюри та пл. Вокзальну закрито. Натомість з боку вул. Скоропадського організовано розворотне коло з можливістю короткочасної зупинки для висадки пасажирів.
  • Для автомобілів, яким не потрібно заїжджати до вокзалу, організовано малий розворот, де заборонено зупинку і стоянку, що допомагає уникнути заторів.
  • Встановлено багато віх, які допомагають уникнути хаотичного паркування та порушення правил зупинки автомобілів.
  • Зелена зона на площі залишилася, оскільки громадськість виступила проти її асфальтування під парковку і запропонувала покращити благоустрій цієї території.

Зрозуміло, що містяни потребують часу, щоб адаптуватися до змін. Для того, щоб перехід був спокійнішим, представники ГО «Пасажири Києва» розробили мапу паркувань коло вокзалу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button