В Європі спотерігається найбільше за два роки падіння продажів автомобілів
Одне з найбільших падінь продемонструвала компанія Stellantis NV, що володіє брендами Fiat і Peugeot.
Одне з найбільших падінь продемонструвала компанія Stellantis NV, що володіє брендами Fiat і Peugeot.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26300 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Продажі автомобілів у Європі впали вперше за два роки на тлі стагнації економіки регіону. У вересні зареєстрували на 4,2% менше нових автомобілів порівняно з минулим роком — 1,12 мільйона штук, повідомляє Bloomberg із посиланням на Європейську асоціацію автовиробників.
Одне з найбільших падінь продемонструвала компанія Stellantis NV, що володіє брендами Fiat і Peugeot, — на 26%.
«Позитивного імпульсу до кінця року не спостерігається — слабшає економіка, утримується значна геополітична напруга», — коментує Константін Галл із консалтингової організації EY (Ernst & Young).
Продажів електромобілів виявилося недостатньо, щоб компенсувати загальне падіння. Зокрема, у Великій Британії, продажі електрокарів підскочили на 24%, — завдяки великим знижкам, що роблять автовиробники у пробах виконати урядовий мандат із продажу транспортних засобів з нульовим рівнем викидів. У Німеччині, де також обговорюють нові стимули, продаж електромобілів зріс на 8,7%.
Водночас із початку року продаж електромобілів у Європі знизився на 2,6%. При цьому найближчими тижнями набуде чинності 45-відсоткове мито на китайські електричні автівки.
Найбільші європейські автовиробники зараз намагаються пожвавити продажі електромобілів за допомогою дешевших моделей. Renault презентувала новий R5 вартістю 25 тисяч євро, а Stellantis почала продавати міський автомобіль Citroën ë-C3 за 23,3 тисячі євро.
Найбільший автовиробник регіону, Volkswagen AG, розглядає можливість закриття заводів у Німеччині.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті