Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 125 днів. За цей час ми опублікували 25015 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: ANGRY

Креативна агенція ANGRY представила нову айдентику для театру ім. Івана Франка. Зокрема розробили новий логотип, кольорову палітру, фірмовий шрифт та брендбук.

Шрифт Franko Theatre має різноманітні лігатури й альтернативи, тому афіші завжди виглядають дещо по-новому. Різні за шириною літери символізують різноманітність ролей та акторів, а асиметричні елементи відображають різний досвід глядачів залежно від їхнього розташування в залі.

фото: ANGRY

Новий логотип театру, створений разом з Ольгою Кузовкіною, натхненний давньогрецькою театральною архітектурою. У ньому зображені три частини театру: місця для глядачів, сцена та простір між ними, кожна подана у вигляді кола всередині квадрата.

фото: ANGRY

Креативна продюсерка ANGRY Інна Польшина зазначає, що попереду ще багато оновлень, і запрошує всіх небайдужих до українського мистецтва приєднатися до цього процесу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button