Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26341 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: Сільпо

30 жовтня у Львові мережа «Сільпо» відкрила новий супермаркет у партнерстві з кіберспортивним клубом NAVI (Natus Vincere).

фото: Сільпо

Серед елементів дизайну є вивіски у вигляді клавіш комп’ютерної клавіатури, касові зони у стилі мікросхем та програмний код із сайту «Сільпо» на колонах магазину.

фото: Сільпо

Також є зображення «Silpo 98», стилізоване під Windows, що символізує рік заснування мережі.

фото: Сільпо

Як пояснила директорка з маркетингу «Сільпо», Катерина Огуряєва, концепція кіберкультури обрана не випадково, адже Львів часто називають неофіційною столицею українського ІТ. Вони мріяли про співпрацю з NAVI, і тепер у супермаркеті є зона, присвячена цьому кіберспортивному клубу.

Під час відкриття відбувся благодійний розіграш лотів: джерсі та прапора NAVI з підписами команди з Counter-Strike 2. Усі зібрані кошти передали на засоби тактичної медицини для підрозділів ГУР, батальйону «Вовки Да Вінчі», бригад «АЗОВ» та 3 ОШБр.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button