КМДА об’єднала три мобільні застосунки в один
Тепер містяни зможуть знайти сервіси «1551», «Мобільний додаток керівника» та «Чисте місто з 1551» в одному застосунку для зручності.
Тепер містяни зможуть знайти сервіси «1551», «Мобільний додаток керівника» та «Чисте місто з 1551» в одному застосунку для зручності.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У КМДА розповіли, що об’єднали три мобільні застосунки на базі Контактного центру 1551.
Нагадаємо, що Контактний центр 1551 є частиною єдиної системи звернень до влади. Він приймає онлайн-запити від киян з питань життєдіяльності міста, які належать до компетенції КМДА. «Мобільний додаток керівника» розроблений для керівників районів міста, а «Чисте місто» призначений для інспекторів з благоустрою.
Об’єднання цих трьох сервісів має забезпечити оперативне виконання запитів киян: прибирання вулиць, прибудинкових та інших територій у районах столиці. Об’єднання застосунків значно скоротить час обробки звернень громадян і запровадить системний контроль за їх виконанням у Києві.
Потрібно оновити додаток, щоб скористатися новим можливостями.
Нагадуємо, що у «Києві Цифровому» є можливість створювати звернення до 1551.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті