КМДА об’єднала три мобільні застосунки в один
Тепер містяни зможуть знайти сервіси «1551», «Мобільний додаток керівника» та «Чисте місто з 1551» в одному застосунку для зручності.
Тепер містяни зможуть знайти сервіси «1551», «Мобільний додаток керівника» та «Чисте місто з 1551» в одному застосунку для зручності.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 112 днів. За цей час ми опублікували 24904 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У КМДА розповіли, що об’єднали три мобільні застосунки на базі Контактного центру 1551.
Нагадаємо, що Контактний центр 1551 є частиною єдиної системи звернень до влади. Він приймає онлайн-запити від киян з питань життєдіяльності міста, які належать до компетенції КМДА. «Мобільний додаток керівника» розроблений для керівників районів міста, а «Чисте місто» призначений для інспекторів з благоустрою.
Об’єднання цих трьох сервісів має забезпечити оперативне виконання запитів киян: прибирання вулиць, прибудинкових та інших територій у районах столиці. Об’єднання застосунків значно скоротить час обробки звернень громадян і запровадить системний контроль за їх виконанням у Києві.
Потрібно оновити додаток, щоб скористатися новим можливостями.
Нагадуємо, що у «Києві Цифровому» є можливість створювати звернення до 1551.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті