Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: kyivcity.gov.ua

У КМДА розповіли, що об’єднали три мобільні застосунки на базі Контактного центру 1551.

Нагадаємо, що Контактний центр 1551 є частиною єдиної системи звернень до влади. Він приймає онлайн-запити від киян з питань життєдіяльності міста, які належать до компетенції КМДА. «Мобільний додаток керівника» розроблений для керівників районів міста, а «Чисте місто» призначений для інспекторів з благоустрою.

Об’єднання цих трьох сервісів має забезпечити оперативне виконання запитів киян: прибирання вулиць, прибудинкових та інших територій у районах столиці. Об’єднання застосунків значно скоротить час обробки звернень громадян і запровадить системний контроль за їх виконанням у Києві.

Потрібно оновити додаток, щоб скористатися новим можливостями.

Нагадуємо, що у «Києві Цифровому» є можливість створювати звернення до 1551.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button