КМДА об’єднала три мобільні застосунки в один
Тепер містяни зможуть знайти сервіси «1551», «Мобільний додаток керівника» та «Чисте місто з 1551» в одному застосунку для зручності.
Тепер містяни зможуть знайти сервіси «1551», «Мобільний додаток керівника» та «Чисте місто з 1551» в одному застосунку для зручності.
У КМДА розповіли, що об’єднали три мобільні застосунки на базі Контактного центру 1551.
Нагадаємо, що Контактний центр 1551 є частиною єдиної системи звернень до влади. Він приймає онлайн-запити від киян з питань життєдіяльності міста, які належать до компетенції КМДА. «Мобільний додаток керівника» розроблений для керівників районів міста, а «Чисте місто» призначений для інспекторів з благоустрою.
Об’єднання цих трьох сервісів має забезпечити оперативне виконання запитів киян: прибирання вулиць, прибудинкових та інших територій у районах столиці. Об’єднання застосунків значно скоротить час обробки звернень громадян і запровадить системний контроль за їх виконанням у Києві.
Потрібно оновити додаток, щоб скористатися новим можливостями.
Нагадуємо, що у «Києві Цифровому» є можливість створювати звернення до 1551.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті