Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 116 днів. За цей час ми опублікували 24935 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/MeanwhileUA

Попри всі петиції киян міська адміністрація відмовляється відкривати наземні станції метро під час повітряної тривоги, пояснюючи тим, що на поїзд можуть упасти уламки збитих ракет і дронів.

«Уламки можуть, на жаль, падати. Вони не розчиняються в повітрі. Це несе потенційну небезпеку, тому ми змушені перекривати ті ділянки метро, які виходять на поверхню. Відповідно, люди мають бути в безпеці. Тому рух метро і весь комунальний транспорт зупиняються, — заявив розповів Громадському радіо речник КМВА Михайло Шаманов. — Я, з одного боку, розумію людей, що незручно. Ми всі вже третій рік живемо поза зоною комфорту».

Аргументація міської влади хибна, вважає ГО «Пасажири Києва», з низки причин:

  1. закривають рух не тільки під час роботи ППО, а й під час потенційної загрози, наприклад, коли злітає бомбардувальник;
  2. небезпека однакова для всіх, але автомобілі їздять через мости, працюють приміські та міжміські автобуси, залізниця, заклади торгівлі та розваг;
  3. у дорожніх аваріях в Києві травмується і гине більше людей, ніж від повітряних атак, але КМВА та інші органи влади не обмежують рух автівок і не зменшують швидкість руху;
  4. закриття транспорту призводить до скупчення тисяч людей біля станцій метро, що має значно більшу небезпеку великих жертв у разі падіння уламків.
  5. кількість, якість і доступність укриттів під великим питанням. Водночас транспорт висаджує людей будь-де, а не біля укриттів. Люди лишаються в небезпеці на відкритій місцевості очікувати відбою;
  6. після тривог транспорт ще довго не працює нормально, а ввечері не відновлює рух взагалі, лишаючи людей на вулиці напризволяще.


Також ПК звертають увагу на те, що для чиновників КМВА і КМДА рівня заступника директора департаменту і вище передбачені службовий автомобіль і водій, який довезе з комфортом навіть у тривогу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button