Нічний клуб у Києві перетворили на азійське бістро (фото)
Архітекторка Настя Мірзоян спроєктувала інтер'єр, виходячи з обмеженого бюджету.
Архітекторка Настя Мірзоян спроєктувала інтер'єр, виходячи з обмеженого бюджету.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 127 днів. За цей час ми опублікували 25032 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Архітекторка Настя Мірзоян спроєктувала інтер’єр для азійського бістро «Кицуня» на вулицій Великій Житомирській у Києві, повідомляє Dezeen.
Заклад відкрився влітку у 150-річній будівлі поблизу «Золотих воріт». Раніше у приміщенні розташовувався нічний клуб.
Азійський напрямок кухні архітекторка відобразила в окремих елементах, таких як ряди текстилю, що звисають над барною стійкою.
Бюджет був обмеженим, тож в інтер’єрі зберегли вже наявні риси, зокрема зекономили на переплануванні простору: це вузьке довге приміщення. Цегляну кладку лишили оголеною.
Натомість гроші вклали в оригінальні, зроблені на замовлення меблі з дерева та сталі. Сині стільці класичного дизайну 1970-х років від данців Magnus Olesen комбінуються зі столиками з фанери. Високі сталеві табурети з дерев’яними сидіннями йдуть у парах із металевими столешнями, змонтованими на стіні.
Меню в бістро змінюється з часом доби. З 8:30 до 12:00 готують сніданки (окономіякі — 285 гривень), з 12:00 до 21:30 пропонують остновні страви й зокрема рамени (295 гривень). Відповідно, змінюється і схема освітлення інтер’єру.
Коридор, що веде до вбиральні, оздобили алюмінієвою фольгою. Цей матеріал обрали через його низьку вартість, але водночас він ефектно відбиває світло.
Висвітлюючи українські проєкти, британський журнал традиційно згадує контекст, у якому ті створюються. Так, нічний клуб, що раніше займав приміщення, був змушений зачинитися після початку повномасштабного вторгнення Росії — через обмеження комендантської години. Команда, що працювала над створенням бару, зіткнулася з браком будівельників, адже чоловіків мобілізують.
«Хмарочос» публікував матеріали про інші проєкти Насті Мірзоян та її студії: коктейль-бар Bursa на Подолі, «Міністерство чебуреків» на вулиці Басейній.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті