Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 127 днів. За цей час ми опублікували 25035 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Міст Метро. Фото: «Вандрівка»

Розробка проєктно-кошторисної документації на реставрацію мосту Метро розпочнеться після виконання протиаварійних робіт, які мають завершитися у 2026 році. Про це повідомив Департамент транспортної інфраструктури у відповідь на запит «Хмарочоса». Точної дати початку реставраційних робіт КМДА не назвала, але зазначала, що вони проводитимуться після розробки проєкту.

Протиаварійні роботи, які є одним з етапів процесу реставрації мосту Метро, розпочалися на споруді в серпні 2024 року. Триватимуть вони 24 місяці, як зазначила КМДА. Про завершення робіт в 2026 році розповідав і очільник Дептрансу Руслан Кандибор у нещодавньому інтерв’ю «Хмарочосу».

Наразі на мосту відбуваються підготовчі роботи для облаштування металевих підтримувальних конструкцій і льодорізів. Протиаварійні роботи необхідні для уникнення надзвичайних наслідків до початку безпосередньої реставрації мосту та забезпечення подальшої його експлуатації без перекриття. Міст Метро має статус пам’ятки архітектури, тому його можна лише реставрувати.

Як заявила КМДА, вичерпаний ресурс мосту і потребу в реставрації споруди місто встановило після останнього обстеження в 2023 році. Однак ще у 2018 на стан мосту звертав увагу його проєктувальник. Він зазначав, що термін експлуатації зведеної в 1965 році споруди вже закінчився, тож вона може обвалитися будь-якої миті.

Транспортний планувальник та очільник компанії «ПроМобільність» Дмитро Беспалов пояснює, що наразі в столиці експлуатуються два непрацездатних мости – міст Метро та міст Патона. І ремонтувати їх потрібно було багато років тому.

Скільки ще часу витримають споруди – сказати важко. За словами Беспалова, мости можуть простояти і десять років, а можуть впасти просто зараз. Головною проблемою є те, що такі споруди руйнуються відразу. Тобто обвалюються моментально, не сигналізуючи про небезпеку тріщинами чи нахилами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button