Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 146 днів. За цей час ми опублікували 25173 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: nypost

Автоконцерн GM зупинив програму розробки роботаксі Cruise, не зважаючи на значні інвестиції та попередні прогнози, за якими проєкт мав приносити до 50 мільярдів доларів щорічного доходу до 2030 року.

Однією з причин, чому проєкт було згорнуто, називають ДТП з участю роботаксі в Сан-Франциско у жовтні 2023 року.

Тоді роботаксі збило пішохода, протягнувши його на відстань близько шести метрів і затиснувши під автомобілем. Після цього ліцензію на автономне водіння компанії Cruise швидко анулювали, а сам сервіс було припинено.

Багато топменеджерів компанії були або звільнені, або залишили компанію. На той час лише у третьому кварталі 2023 року у проєкт було інвестовано 723 мільйони доларів. Тоді більшість помилок компанії було покладено на колишнього CEO, Кайла Вогта. Але, як бачимо з новим СЕО ситуація не змінилася.

До цього інциденту компанія уклала партнерство з Honda для створення роботаксі під назвою Cruise Origin. Вони навіть побудували кілька таких автомобілів, але їх довелось законсервувати на одному з підприємств GM у Мічигані.

прототип фото: theautopian

Цей інцидент підкреслює актуальні занепокоєння щодо того, коли реально буде впроваджено роботизовані автомобілі. Так, у серпні 2024 року Ілон Маск анонсував розробку свого роботаксі, пообіцявши, що проєкт буде реалізовано до 2027 року.

Robovan

Однак на той момент інвестори ставились до цього з певним скептицизмом через те, що він на презентації не вказав, завдяки яким технологіям він це реалізує у такі терміни.

Наразі провідним лідером технології роботаксі є Waymo, яка належить компанії Google. Компанія тестує свій сервіс роботаксі починаючи з 2018 року.

фото: waymo

Але працюють таксі на лімітованих маршрутах і розширює компанія покриття дуже поступово. Нещодавно вони анонсували що послуга стане доступною у Маямі, та лише у 2026 році.

Також нагадуємо, що восени 2023 року у Сан-Франциско почалися протести проти роботаксі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button