General Motors припиняє розробку роботаксі, інвестувавши у нього $10 млрд
Вже було навіть створено прототип Cruise Origin, який довелося закрити на складі.
Вже було навіть створено прототип Cruise Origin, який довелося закрити на складі.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 310 днів. За цей час ми опублікували 26399 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Автоконцерн GM зупинив програму розробки роботаксі Cruise, не зважаючи на значні інвестиції та попередні прогнози, за якими проєкт мав приносити до 50 мільярдів доларів щорічного доходу до 2030 року.
Однією з причин, чому проєкт було згорнуто, називають ДТП з участю роботаксі в Сан-Франциско у жовтні 2023 року.
Тоді роботаксі збило пішохода, протягнувши його на відстань близько шести метрів і затиснувши під автомобілем. Після цього ліцензію на автономне водіння компанії Cruise швидко анулювали, а сам сервіс було припинено.
Багато топменеджерів компанії були або звільнені, або залишили компанію. На той час лише у третьому кварталі 2023 року у проєкт було інвестовано 723 мільйони доларів. Тоді більшість помилок компанії було покладено на колишнього CEO, Кайла Вогта. Але, як бачимо з новим СЕО ситуація не змінилася.
До цього інциденту компанія уклала партнерство з Honda для створення роботаксі під назвою Cruise Origin. Вони навіть побудували кілька таких автомобілів, але їх довелось законсервувати на одному з підприємств GM у Мічигані.
Цей інцидент підкреслює актуальні занепокоєння щодо того, коли реально буде впроваджено роботизовані автомобілі. Так, у серпні 2024 року Ілон Маск анонсував розробку свого роботаксі, пообіцявши, що проєкт буде реалізовано до 2027 року.
Однак на той момент інвестори ставились до цього з певним скептицизмом через те, що він на презентації не вказав, завдяки яким технологіям він це реалізує у такі терміни.
Наразі провідним лідером технології роботаксі є Waymo, яка належить компанії Google. Компанія тестує свій сервіс роботаксі починаючи з 2018 року.
Але працюють таксі на лімітованих маршрутах і розширює компанія покриття дуже поступово. Нещодавно вони анонсували що послуга стане доступною у Маямі, та лише у 2026 році.
Також нагадуємо, що восени 2023 року у Сан-Франциско почалися протести проти роботаксі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті