В Україні створять національну мережу зарядних станцій для електромобілів
Очікується, що до 2050 року частка електротранспорту в Україні досягне 50%
Очікується, що до 2050 року частка електротранспорту в Україні досягне 50%
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 164 днів. За цей час ми опублікували 25291 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Міністерство енергетики опублікувало план реалізації Енергетичної стратегії України до 2050 року, в рамках якого створять мережу зарядних станцій для електромобілів.
Розробку стратегії анонсували в травні 2023 року.
До 2026 року планують встановити 40 зарядних станцій великої потужності (160+ кВт) та 80 – середньої потужності (60+ кВт) в обласних центрах і на головних автомагістралях. Орієнтовна вартість проєкту сягає півтора мільярда гривень. Інвестором стане НАЕК Енергоатом. Планується, що відстань між станціями на трасі не перевищуватиме 60 км. Планується, що до 2032 року 15% паркомісць матимуть зарядні станції, а до 2050 року – вже 50%.
Також Міненерго планує вивчити можливість створення «розумних» доріг для зарядки електромобілів під час руху за допомогою електромагнітних полів. Ця технологія використовує інвертор високої частоти для створення змінного магнітного поля, яке передає енергію до автомобіля.
Ця технологія працює у Детройті. У листопаді 2023 року Департамент транспорту Мічигану (MDOT) та місто Детройт відкрили нову ділянку на 14-й вулиці. Також Компанія Electreon реалізувала пілотний проєкт у Тель-Авіві та розробила півтора кілометрову електрифіковану дорогу на шведському острові Готланд.
Хоча технологія є перспективною, існують певні труднощі, пов’язані з нею, наприклад, потрібно покращити її ефективність та потужність. Також є проблема з розміщенням обладнання на транспортних засобах і забезпеченням ефективної передачі енергії, якщо кузов авто заважає. Крім того, модернізація інфраструктури для такої технології доволі вартісна.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті