Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 152 днів. За цей час ми опублікували 25224 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: nashkiev

Пресслужба КМДА 16 грудня повідомила, що кошти на виконання будівельних робіт з будівництва підʼїзної дороги повз аеропорт «Жуляни» на 2025 рік не передбачені.

У КМДА також наголошують, що «в мережі поширюється недостовірна й упереджена інформація» про цей проєкт. Замовник будівництва, КП «Дирекція шляхово-транспортних споруд у м. Києві», повідомляє, що наразі завершено лише процедуру закупівлі на виконання будівельних робіт, які будуть проведені в майбутньому за наявного фінансування, яке не передбачено на 2025 рік.

У мерії наголошують, що за перспективними планами ця дорога проходитиме повз міжнародний аеропорт «Київ», а не до нього. Це будівництво є частиною проєкту «Південно-західного малого напівкільця».

Виконання цих робіт дасть змогу створити ще одну міську магістраль від просп. Повітряних Сил, вул. Святослава Хороброго до просп. Валерія Лобановського та вул. Володимира Брожка.

Приблизний напрямок нової дороги

За рахунок перерозподілу транспортних потоків зменшиться навантаження на Севастопольську площу та вулиці, що прилягають, а також значно покращиться транспортне сполучення, наполягають в КМДА.

Нагадуємо, що про цей проєкт почали говорити, ще у 2010 році й спершу це мала бути дорога для забезпечення зручного під’їзду до міжнародного аеропорту «Київ» в рамках підготовки до «Євро-2012», але на той час проєкт реалізувати не вдалося і тоді було визначено, що він має покращити доступ для житлової інфрастркутури мікрорайону. Нагадуємо, що цю дорогу планували здати ще у 2017 році.

Загалом, тендер пов’язаний з цим будівництвом, викликав великий резонанс, оскільки передбачалося витратити майже півтора мільярда гривень на роботи біля аеропорту, який не працює з початку бойових дій. Це викликало багато питань щодо доцільності таких витрат.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button