Ресторатор Дмитро Борисов передав свій бізнес ексдружині
Усі права, бренди й заклади компанії Gastrofamily перейшли до власності Олени Борисової.
Усі права, бренди й заклади компанії Gastrofamily перейшли до власності Олени Борисової.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 146 днів. За цей час ми опублікували 25173 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
16 грудня власник мережі ресторанів GastroFamily, Дмитро Борисов, повідомив у своїх соцмережах, що виходить із ресторанного бізнесу і передає всі юридичні права колишній дружині, з якою вони разом створювали цю мережу. При цьому він зазначив, що залишатиметься у ролі співінвестора.
Олена Борисова повідомила про розлучення ще у березні 2024 року, та зазначила, що це ніяк не вплине на роботу компанії, стосунки з командою та партнерами.
Сама мережа ресторанів GastroFamily входить до десятки найбільших в України, за версією Forbes за оцінками 2023 року. Загалом GastroFamily має 14 років досвіду, налічує 17 брендів та має 84 заклади у п’яти країнах.
Першим рестораном GastroFamily був відкритий у 2011 році у Києві «Барсук», де подавали фірмові сирники й щучі котлети. У 2012 відкрився заклад в Одесі — Crab’s Burgers з морепродуктами та пивом.
У 2018 році з’явився формат «Білий Налив», який представляв модель one euro bar, де будь-яку страву з лімітованого меню можна було скуштувати за євро (тоді все було по 29 гривень), а обслуговування здійснювалося за три хвилини. Також у тому році запустилися формати «Мушля» та «БПШ».
Ще до мережі входять «Oxota na Ovets», Babyrock, «Канапа», Philadelphia, «Любчик» та «Ватра». Окремо варто виділити ресторан «Остання барикада», який назвали «мистецько-гастрономічним простором».
Працює також франчайзингова модель – партнери роблять внесок у розмірі 19999 євро, відкривають заклад і надалі сплачують роялті 5% від обороту та оплату за маркетинг. Також пропонуються формати створення ресторанів під ключ від 99999 євро.
Окрім цього існує формат GastroFamily Market — це фуд-хол, що об’єднує від трьох до десяти ресторанів на одній локації. Перший з подібних, відкрився влітку 2020 року на Бессарабській площі. Ще була колаборація з АЗК WOG, де GastroFamily Market відкрився у березні 2021 року на заправці по вулиці Стеценка в Києві.
Також нагадуємо, що у лютому 2024, в Берліні у партнерстві з Gastrofamily відкрився бар у форматі «Білого наливу», куди сидр привозять із Золотоноші Черкаської області.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті