Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 305 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: mind.ua

16 грудня власник мережі ресторанів GastroFamily, Дмитро Борисов, повідомив у своїх соцмережах, що виходить із ресторанного бізнесу і передає всі юридичні права колишній дружині, з якою вони разом створювали цю мережу. При цьому він зазначив, що залишатиметься у ролі співінвестора.

Олена Борисова повідомила про розлучення ще у березні 2024 року, та зазначила, що це ніяк не вплине на роботу компанії, стосунки з командою та партнерами.

Сама мережа ресторанів GastroFamily входить до десятки найбільших в України, за версією Forbes за оцінками 2023 року. Загалом GastroFamily має 14 років досвіду, налічує 17 брендів та має 84 заклади у п’яти країнах.

Першим рестораном GastroFamily був відкритий у 2011 році у Києві «Барсук», де подавали фірмові сирники й щучі котлети. У 2012 відкрився заклад в Одесі — Crab’s Burgers з морепродуктами та пивом.

Crab’s Burgers фото: borysov

У 2018 році з’явився формат «Білий Налив», який представляв модель one euro bar, де будь-яку страву з лімітованого меню можна було скуштувати за євро (тоді все було по 29 гривень), а обслуговування здійснювалося за три хвилини. Також у тому році запустилися формати «Мушля» та «БПШ».

БПШ фото: lasoon

Ще до мережі входять «Oxota na Ovets», Babyrock, «Канапа», Philadelphia, «Любчик» та «Ватра». Окремо варто виділити ресторан «Остання барикада», який назвали «мистецько-гастрономічним простором».

Остання Барикада фото: guide-cafe

Працює також франчайзингова модель – партнери роблять внесок у розмірі 19999 євро, відкривають заклад і надалі сплачують роялті 5% від обороту та оплату за маркетинг. Також пропонуються формати створення ресторанів під ключ від 99999 євро.

Окрім цього існує формат GastroFamily Market — це фуд-хол, що об’єднує від трьох до десяти ресторанів на одній локації. Перший з подібних, відкрився влітку 2020 року на Бессарабській площі. Ще була колаборація з АЗК WOG, де GastroFamily Market відкрився у березні 2021 року на заправці по вулиці Стеценка в Києві.

GastroFamily Market фото: village

Також нагадуємо, що у лютому 2024, в Берліні у партнерстві з Gastrofamily відкрився бар у форматі «Білого наливу», куди сидр привозять із Золотоноші Черкаської області.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button