Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 146 днів. За цей час ми опублікували 25173 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: mind.ua

16 грудня власник мережі ресторанів GastroFamily, Дмитро Борисов, повідомив у своїх соцмережах, що виходить із ресторанного бізнесу і передає всі юридичні права колишній дружині, з якою вони разом створювали цю мережу. При цьому він зазначив, що залишатиметься у ролі співінвестора.

Олена Борисова повідомила про розлучення ще у березні 2024 року, та зазначила, що це ніяк не вплине на роботу компанії, стосунки з командою та партнерами.

Сама мережа ресторанів GastroFamily входить до десятки найбільших в України, за версією Forbes за оцінками 2023 року. Загалом GastroFamily має 14 років досвіду, налічує 17 брендів та має 84 заклади у п’яти країнах.

Першим рестораном GastroFamily був відкритий у 2011 році у Києві «Барсук», де подавали фірмові сирники й щучі котлети. У 2012 відкрився заклад в Одесі — Crab’s Burgers з морепродуктами та пивом.

Crab’s Burgers фото: borysov

У 2018 році з’явився формат «Білий Налив», який представляв модель one euro bar, де будь-яку страву з лімітованого меню можна було скуштувати за євро (тоді все було по 29 гривень), а обслуговування здійснювалося за три хвилини. Також у тому році запустилися формати «Мушля» та «БПШ».

БПШ фото: lasoon

Ще до мережі входять «Oxota na Ovets», Babyrock, «Канапа», Philadelphia, «Любчик» та «Ватра». Окремо варто виділити ресторан «Остання барикада», який назвали «мистецько-гастрономічним простором».

Остання Барикада фото: guide-cafe

Працює також франчайзингова модель – партнери роблять внесок у розмірі 19999 євро, відкривають заклад і надалі сплачують роялті 5% від обороту та оплату за маркетинг. Також пропонуються формати створення ресторанів під ключ від 99999 євро.

Окрім цього існує формат GastroFamily Market — це фуд-хол, що об’єднує від трьох до десяти ресторанів на одній локації. Перший з подібних, відкрився влітку 2020 року на Бессарабській площі. Ще була колаборація з АЗК WOG, де GastroFamily Market відкрився у березні 2021 року на заправці по вулиці Стеценка в Києві.

GastroFamily Market фото: village

Також нагадуємо, що у лютому 2024, в Берліні у партнерстві з Gastrofamily відкрився бар у форматі «Білого наливу», куди сидр привозять із Золотоноші Черкаської області.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button