На ДВРЗ запрацювала кінцева зупинка трамваїв, але платформу так і не збудували
На зупинці оновили покриття та встановили павільйон, але платформу так і не збудували.
На зупинці оновили покриття та встановили павільйон, але платформу так і не збудували.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 167 днів. За цей час ми опублікували 25311 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
31 грудня відновила роботу зупинка на ДВРЗ — кінцева трамваїв №23, 32 і 33, — але її так і не спромоглися зробили доступною, повідомляє ГО «Пасажири Києва».
Посадка і висадка відбувається на одній зупинці біля фармкомпанії «Кусум» і школи №21.
Реконструкція трамвайної лінії на вулиці Алматинській розпочалась ще у листопаді 2019 року. Через неузгодження дій із Київавтодором Київпастранс вирішив не будувати платформи на жодній зупинці та відкрив лінію на початку 2022 року без платформ.
Наприкінці 2024-го відкрили сквер, реконструкцію якого оплатила фармкомпанія, разом із зеленими коліями — газоном між рейками трамваю.
На зупинці оновили покриття та встановили павільйон, але платформу так і не збудували. На маршруті курсують низькопідлогові трамваї, які через відсутність платформи не є доступними для людей на колісних кріслах.
Як зазначає ГО, у листопаді київський депутат Юрій Федоренко заявляв, що всі роботи проводяться меценатами за проєктом Київпастрансу, а Київпастранс відповів, що це все було зроблено самовільно і нічого не погоджували.
У жовтні в Департаменті транспорту «Пасажирам Києва» обіцяли провести нараду з цього питання, але в результаті зупинка не стала доступнішою.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті