Швейцарська залізниця повністю перейшла на відновлювану енергію
Наразі вуглецеві викиди від роботи залізниці становлять 0,3% від викидів усього транспорту в Швейцарії.
Наразі вуглецеві викиди від роботи залізниці становлять 0,3% від викидів усього транспорту в Швейцарії.
З першого січня цього року Швейцарські федеральні залізниці (SBB CFF FFS) повністю переходять на джерела відновлюваної енергії, повідомляє Rail Market.
Всі лінії оператора повністю електрифіковані. Живлення приблизно на 90% забезпечують гідростанції, на 10% — атомні станції, і ще невелика частка береться з сонячних станцій.
SBB CFF FFS є компанією, акції якої належать державі. Залізничний оператор володіє вісьмома гідростанціями, а також акціями ще п’яти. Загалом джерела залізниці щороку генерують 2000 ГВт-годин електроенергії — обсяг, достатній для живлення пів мільйона домогосподарств.
Компанія планує збільшувати частку сонячної енергії: до 2040 року мають генерувати 160 ГВт-годин щорічно. Переважно ця сонячні панелі встановлено на дахах підприємств.
Додатково залязниця планує оптимізувати споживання електроенергії. Цьому, зокрема, сприятимуть схеми «зелених хвиль», коли графік руху поїздів налагоджено таким чином, аби вони здійснювали якомога менше зупинок.
Наразі вуглецеві викиди від роботи залізниці становлять 0,3% від викидів усього транспорту в Швейцарії.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті