Швейцарська залізниця повністю перейшла на відновлювану енергію
Наразі вуглецеві викиди від роботи залізниці становлять 0,3% від викидів усього транспорту в Швейцарії.
Наразі вуглецеві викиди від роботи залізниці становлять 0,3% від викидів усього транспорту в Швейцарії.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 168 днів. За цей час ми опублікували 25326 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
З першого січня цього року Швейцарські федеральні залізниці (SBB CFF FFS) повністю переходять на джерела відновлюваної енергії, повідомляє Rail Market.
Всі лінії оператора повністю електрифіковані. Живлення приблизно на 90% забезпечують гідростанції, на 10% — атомні станції, і ще невелика частка береться з сонячних станцій.
SBB CFF FFS є компанією, акції якої належать державі. Залізничний оператор володіє вісьмома гідростанціями, а також акціями ще п’яти. Загалом джерела залізниці щороку генерують 2000 ГВт-годин електроенергії — обсяг, достатній для живлення пів мільйона домогосподарств.
Компанія планує збільшувати частку сонячної енергії: до 2040 року мають генерувати 160 ГВт-годин щорічно. Переважно ця сонячні панелі встановлено на дахах підприємств.
Додатково залязниця планує оптимізувати споживання електроенергії. Цьому, зокрема, сприятимуть схеми «зелених хвиль», коли графік руху поїздів налагоджено таким чином, аби вони здійснювали якомога менше зупинок.
Наразі вуглецеві викиди від роботи залізниці становлять 0,3% від викидів усього транспорту в Швейцарії.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті