Роботаксі замість поїздки в аеропорт катало пасажира по колу на стоянці
Це тривало п'ять хвилин.
Це тривало п'ять хвилин.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 40 днів. За цей час ми опублікували 27013 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Майк Джонс поділився в соцмережах постом про невдалу поїздку у роботаксі, яка трапилась, коли він повертався додому в Лос-Анджелес зі Скоттсдейла. Безпілотне авто Waymo, замість рейсу в аеропорт почало їздити по колу на стоянці.
Також він зазначив, що клієнтська підтримка порадила скористатися додатком компанії, щоб зупинити автомобіль, пізніше Майклу ні написали листа, ні подзвонили, щоб обговорити цей інцидент, оскільки вона також автоматизована і працює на штучному інтелекті.
Своєю чергою представник Waymo розповів, що Джонс затримався лише на п’ять хвилин, компанія не стягувала плату за поїздку, а програмну помилку, яка спричинила проблему, виправили. Також представник зазначив, що Waymo намагалася зв’язатися з Джонсом через голосову пошту.
До речі, ще один випадок збою у роботі роботаксі зняв технічний оглядач видання The Washington Post, А. Фаулер. Він помітив, що роботаксі Waymo в Сан-Франциско перестало зупинятись перед пішохідним переходом, яким він користується щодня.
Нагадаємо, що Waymo належить компанії Alphabet, яка також володіє й Google, і працює у Сан-Франциско. Незабаром таксі компанії самостійно їздитимуть у шести містах США. В серпні 2024 співвиконавча директорка Waymo Текедра Мавакана повідомила, що компанія досягла позначки в 100 тисяч оплачених поїздок на тиждень.
Також в грудні 2024-го стало відомо, що General Motors припиняє розробку роботаксі, інвестувавши у нього десять мільярдів доларів. Автоконцерн зупинив програму розробки не зважаючи на значні інвестиції та попередні прогнози, за якими проєкт мав приносити до 50 мільярдів доларів щорічного доходу до 2030 року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті