Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 168 днів. За цей час ми опублікували 25333 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото надано закладом

На шостому поверсі київського ЦУМу відкривається новий заклад у форматі бар+магазин. Kyi Bar&Shop пропонує готові коктейлі у пляшках і банках.

Це проєкт Артема Скапенка (LoggerHead, Hram, MAD Bar’s House, медіа BarOut) і Наталі Макарчук. Історія бару почалася зі створення горілки Kyi, присвяченої місту. Її подають не в чарці, а в келиху, з льодом, ароматичними екстрактами та бітерами.

За бачення інтер’єру відповідав Ілля Неправда. У просторі багато металу та дерева. Про любов до Києва звідусіль натякають маленькі листочки каштана — від вивіски до килима чи деталей барної стійки.

Перевага готових коктейлів — у швидкій, практично блискавичній подачі та стабільному смаку, стверджують у закладі. Премікси готують щодня, тож коктейлі завжди свіжі та охолоджені. Гості також можуть придбати інгредієнти для коктейлів і барний інвентар від українського бренду Barta. Барну карту розробив Іван Носко.

Артем Кабулахін, який відповідає за меню закусок, крім звичних для бару оливок чи маринованого артишока, залучив українські продукти: наприклад, поліський шовдар, мус із сома.

Дещо з меню:

  • Коктейль Kyiv Sour на крані або в банці — 220 гривень
  • Коктейль Aviation у пляшці (500 мл) — 695 гривень
  • Чарка Kyi горілки — 66 гривень
  • Best for beer (картопляні чіпси, крем з копченого сома, мариновані огірки) — 150 гривень
  • Курячий паштет, яблучний мармелад, хліб — 130 гривень
  • Молодий каштановий сир з трюфелем — 150 гривень
  • Картопляні чипси homemade — 75 гривень


Kyi Bar&Shop планують у майбутньому розширити до мережі, що налічуватиме приблизно 20 локацій. Зараз розглядають приміщення у Львові.

«У мене завжди була мрія створити мережу демократичних барів, яка б базувалась саме на українському продукті — якісному, інноваційному, сучасному. Так з’явився концепт KYI bar&shop з фокусом на ready-to-drink-коктейлях», — зазначає Артем Скапенко.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button