У київському ЦУМі відкрився бар та магазин із коктейлями у пляшках (фото)
Kyi Bar&Shop планують у майбутньому розширити до мережі, що налічуватиме приблизно 20 локацій.
Kyi Bar&Shop планують у майбутньому розширити до мережі, що налічуватиме приблизно 20 локацій.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 168 днів. За цей час ми опублікували 25333 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На шостому поверсі київського ЦУМу відкривається новий заклад у форматі бар+магазин. Kyi Bar&Shop пропонує готові коктейлі у пляшках і банках.
Це проєкт Артема Скапенка (LoggerHead, Hram, MAD Bar’s House, медіа BarOut) і Наталі Макарчук. Історія бару почалася зі створення горілки Kyi, присвяченої місту. Її подають не в чарці, а в келиху, з льодом, ароматичними екстрактами та бітерами.
За бачення інтер’єру відповідав Ілля Неправда. У просторі багато металу та дерева. Про любов до Києва звідусіль натякають маленькі листочки каштана — від вивіски до килима чи деталей барної стійки.
Перевага готових коктейлів — у швидкій, практично блискавичній подачі та стабільному смаку, стверджують у закладі. Премікси готують щодня, тож коктейлі завжди свіжі та охолоджені. Гості також можуть придбати інгредієнти для коктейлів і барний інвентар від українського бренду Barta. Барну карту розробив Іван Носко.
Артем Кабулахін, який відповідає за меню закусок, крім звичних для бару оливок чи маринованого артишока, залучив українські продукти: наприклад, поліський шовдар, мус із сома.
Дещо з меню:
Kyi Bar&Shop планують у майбутньому розширити до мережі, що налічуватиме приблизно 20 локацій. Зараз розглядають приміщення у Львові.
«У мене завжди була мрія створити мережу демократичних барів, яка б базувалась саме на українському продукті — якісному, інноваційному, сучасному. Так з’явився концепт KYI bar&shop з фокусом на ready-to-drink-коктейлях», — зазначає Артем Скапенко.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті