Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 193 днів. За цей час ми опублікували 25525 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: Виноградова

КМДА анонсувала, що з першого лютого розпочнеться ремонт зношених трамвайних колій на ділянці у три з половиною кілометри вздовж вулиці Глибочицької. Ця вулиця є однією з найпроблемніших для трамваїв за даними аналізу затримок громадського транспорту Києва у 2024 році.

Останній капітальний ремонт цієї ділянки із заміною колій та покриття був понад 50 років тому. Під час робіт трамваї № 14 і № 18 не курсуватимуть. Замість них працюватиме тимчасовий автобус № 14Т.

Та представники ГО «Пасажири Києва» вважають, що ремонт колій не принесе суттєвих змін, оскільки не змінить геометричні параметри вулиці. Основна проблема – суміщення трамвайних колій із проїзною частиною, що й призводить до затримки руху трамваїв, нікуди не зникне.

Також в «Пасажирах Києва» підкреслили, що: «Низький професійний рівень міських управлінців в сфері транспортної інфраструктури призводить до розтрати коштів і ситуації, коли мільярди на автомобільні розв’язки є, а реконструкцію ключових вулиць — немає».

До проєкту, про який говорять «Пасажири Києва» внесли зміни у 2021 році. Так у скоригованому проєкті планувалось перенести трамвайні колії до країв дороги, облаштувати паркувальні зони на непарному боці вулиці, а зони для двосторонніх велодоріжок – на парному, а також передбачалось об’єднання зупинок трамвая з іншими видами громадського транспорту та встановлення підвищених посадкових платформ.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button