На «найпроблемнішій вулиці столиці для руху трамваїв» замінять 3,5 км колій. Чи це допоможе?
Трамвайний маршрут, що проходить цією вулицею, затримується в середньому п’ять разів на тиждень.
Трамвайний маршрут, що проходить цією вулицею, затримується в середньому п’ять разів на тиждень.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 193 днів. За цей час ми опублікували 25525 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
КМДА анонсувала, що з першого лютого розпочнеться ремонт зношених трамвайних колій на ділянці у три з половиною кілометри вздовж вулиці Глибочицької. Ця вулиця є однією з найпроблемніших для трамваїв за даними аналізу затримок громадського транспорту Києва у 2024 році.
Останній капітальний ремонт цієї ділянки із заміною колій та покриття був понад 50 років тому. Під час робіт трамваї № 14 і № 18 не курсуватимуть. Замість них працюватиме тимчасовий автобус № 14Т.
Та представники ГО «Пасажири Києва» вважають, що ремонт колій не принесе суттєвих змін, оскільки не змінить геометричні параметри вулиці. Основна проблема – суміщення трамвайних колій із проїзною частиною, що й призводить до затримки руху трамваїв, нікуди не зникне.
Також в «Пасажирах Києва» підкреслили, що: «Низький професійний рівень міських управлінців в сфері транспортної інфраструктури призводить до розтрати коштів і ситуації, коли мільярди на автомобільні розв’язки є, а реконструкцію ключових вулиць — немає».
До проєкту, про який говорять «Пасажири Києва» внесли зміни у 2021 році. Так у скоригованому проєкті планувалось перенести трамвайні колії до країв дороги, облаштувати паркувальні зони на непарному боці вулиці, а зони для двосторонніх велодоріжок – на парному, а також передбачалось об’єднання зупинок трамвая з іншими видами громадського транспорту та встановлення підвищених посадкових платформ.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті