На «найпроблемнішій вулиці столиці для руху трамваїв» замінять 3,5 км колій. Чи це допоможе?
Трамвайний маршрут, що проходить цією вулицею, затримується в середньому п’ять разів на тиждень.
Трамвайний маршрут, що проходить цією вулицею, затримується в середньому п’ять разів на тиждень.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 34 днів. За цей час ми опублікували 26974 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
КМДА анонсувала, що з першого лютого розпочнеться ремонт зношених трамвайних колій на ділянці у три з половиною кілометри вздовж вулиці Глибочицької. Ця вулиця є однією з найпроблемніших для трамваїв за даними аналізу затримок громадського транспорту Києва у 2024 році.
Останній капітальний ремонт цієї ділянки із заміною колій та покриття був понад 50 років тому. Під час робіт трамваї № 14 і № 18 не курсуватимуть. Замість них працюватиме тимчасовий автобус № 14Т.
Та представники ГО «Пасажири Києва» вважають, що ремонт колій не принесе суттєвих змін, оскільки не змінить геометричні параметри вулиці. Основна проблема – суміщення трамвайних колій із проїзною частиною, що й призводить до затримки руху трамваїв, нікуди не зникне.
Також в «Пасажирах Києва» підкреслили, що: «Низький професійний рівень міських управлінців в сфері транспортної інфраструктури призводить до розтрати коштів і ситуації, коли мільярди на автомобільні розв’язки є, а реконструкцію ключових вулиць — немає».
До проєкту, про який говорять «Пасажири Києва» внесли зміни у 2021 році. Так у скоригованому проєкті планувалось перенести трамвайні колії до країв дороги, облаштувати паркувальні зони на непарному боці вулиці, а зони для двосторонніх велодоріжок – на парному, а також передбачалось об’єднання зупинок трамвая з іншими видами громадського транспорту та встановлення підвищених посадкових платформ.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті