Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 205 днів. За цей час ми опублікували 25629 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Eugenia Pankiv / Unsplash

Львів посів 27 місце у рейтингу «15-хвилинних міст», складеному за дослідженням журналу Nature Cities, повідомляють Texty.

Група італійських дослідників на чолі з Маттео Бруно проаналізувала пішохідну доступність до ключових сервісів понад 10 тисяч міст по всьому світу.

Вони відобразили на онлайн-мапі час, потрібний мешканцям різних міських районів, щоб дістатися пішки до ключових об’єктів, таких як школи, лікарні, ресторани та магазини. Також розробили алгоритм для оцінки того, яку частку об’єктів інфраструктури необхідно перенести, щоб зробити їх ще більше доступними.

Львів
Київ

Вирахувавши середній показник для всього міста, дослідники склали рейтинг. Найдоступнішими для пішоходів виявилися Мілан (6,4 хвилини в середньому пішки до ключових об’єктів), Копенгаген, Турін, Дублін, Ліон, Мюнхен, Париж, Марсель, Генуя та Единбург (8,2 хвилини).

Мілан

Автори виявили кореляцію між низьким рівнем пішохідної доступності та нерівністю. Так, серед найдоступніших для пішоходів бракує міст Північної Америки. Найвищі оцінки отримав канадський Ванкувер, він на 53 місці. Мангеттен визнано зручним для піших прогулянок, але інші райони Нью-Йорка відтягнули середній показник вниз.


Більшість мешканців Парижа витрачають в середньому вісім хвилин, щоб дійти пішки до ключових об’єктів. 93% населення французької столиці живуть у 15-хвилинних районах. Однак алгоритм показує, що за допомогою невеликих втручань можна скоротити середній час ще на дві хвилини.

У Ріо-де-Жанейро послуги зосереджені навколо прибережних районів. Перенесення деяких із них вглиб міста могло б скоротити середній час пішої подорожі з 25 хвилин до 15.

Алгоритм не враховує економічні чинники, тому це радше ілюстрація до того, як міське планування може покращити пішохідну доступність.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button