«10 Києвів з 10 за шкалою Дептрансу КМДА» Що не так з ремонтом на Глибочицькій?
Існує навіть жарт, що Лівий берег Києва хейтять ті, хто не бачив вулиці Глибочицької на правому.
Існує навіть жарт, що Лівий берег Києва хейтять ті, хто не бачив вулиці Глибочицької на правому.
ГО «Пасажири Києва» у своєму пості розкритикували план ремонту Глибочицьокої.
Експерти запропонували свої варіанти, які, на їхню думку, могли б покращити рух на вулиці та запобігти необхідності повної реконструкції в майбутньому.
Критику зустріли наступні позиції КМДА:
У свою чергу «Пасажири» зазначають, що від «віденських» платформ, не варто було відмовлятися, адже вони відповідають принципам безбар’єрності.
Трамвайні колії повинні бути розмічені знаками і фізично відокремлені від автомобільного руху, адже саме авто спричиняють затримки трамваїв, а не навпаки.
Вони також пропонують зробити одну смугу для авто на всій довжині вулиці, але дозволити лівий поворот з трамвайних колій перед перехрестями.
Крім того «Пасажири» пропонують зменшити ширину смуг руху, створивши нові паркомісця або односторонні велосипедні смуги шириною півтора метра з буфером пів метра. Оскільки Глибочицька є частиною магістрального веломаршруту Солом’янка – Поділ, то цю інфраструктуру також варто продумати.
Також є ідея облаштувати антикишені на перехрестях та паркувальні кишені для повздовжнього паркування.
Нагадуємо, що Глибочицька є найпроблемнішою вулицею столиці для руху трамваїв — аналітика затримок транспорту за 2024 рік.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті