«10 Києвів з 10 за шкалою Дептрансу КМДА» Що не так з ремонтом на Глибочицькій?
Існує навіть жарт, що Лівий берег Києва хейтять ті, хто не бачив вулиці Глибочицької на правому.
Існує навіть жарт, що Лівий берег Києва хейтять ті, хто не бачив вулиці Глибочицької на правому.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 214 днів. За цей час ми опублікували 25690 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
ГО «Пасажири Києва» у своєму пості розкритикували план ремонту Глибочицьокої.
Експерти запропонували свої варіанти, які, на їхню думку, могли б покращити рух на вулиці та запобігти необхідності повної реконструкції в майбутньому.
Критику зустріли наступні позиції КМДА:
У свою чергу «Пасажири» зазначають, що від «віденських» платформ, не варто було відмовлятися, адже вони відповідають принципам безбар’єрності.
Трамвайні колії повинні бути розмічені знаками і фізично відокремлені від автомобільного руху, адже саме авто спричиняють затримки трамваїв, а не навпаки.
Вони також пропонують зробити одну смугу для авто на всій довжині вулиці, але дозволити лівий поворот з трамвайних колій перед перехрестями.
Крім того «Пасажири» пропонують зменшити ширину смуг руху, створивши нові паркомісця або односторонні велосипедні смуги шириною півтора метра з буфером пів метра. Оскільки Глибочицька є частиною магістрального веломаршруту Солом’янка – Поділ, то цю інфраструктуру також варто продумати.
Також є ідея облаштувати антикишені на перехрестях та паркувальні кишені для повздовжнього паркування.
Нагадуємо, що Глибочицька є найпроблемнішою вулицею столиці для руху трамваїв — аналітика затримок транспорту за 2024 рік.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті