Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: domik.ua

ГО «Пасажири Києва» у своєму пості розкритикували план ремонту Глибочицьокої.

Експерти запропонували свої варіанти, які, на їхню думку, могли б покращити рух на вулиці та запобігти необхідності повної реконструкції в майбутньому.

Критику зустріли наступні позиції КМДА:

  • Відмова від «віденських» платформ, оскільки вирішено робити тільки ремонт колій і проїзної частини
  • Намір дозволити проїзду авто по трамвайним коліям
  • Відсутність плану ремонтуват тротуару вздвовж вулиці у 2025 році
  • ДТІ і ШЕУ відмовились від нового озеленення на вулиці.
  • Ідея спочатку почати ремонт, а потім робимо схему ОДР

У свою чергу «Пасажири» зазначають, що від «віденських» платформ, не варто було відмовлятися, адже вони відповідають принципам безбар’єрності.

Трамвайні колії повинні бути розмічені знаками і фізично відокремлені від автомобільного руху, адже саме авто спричиняють затримки трамваїв, а не навпаки.

Вони також пропонують зробити одну смугу для авто на всій довжині вулиці, але дозволити лівий поворот з трамвайних колій перед перехрестями.

Крім того «Пасажири» пропонують зменшити ширину смуг руху, створивши нові паркомісця або односторонні велосипедні смуги шириною півтора метра з буфером пів метра. Оскільки Глибочицька є частиною магістрального веломаршруту Солом’янка – Поділ, то цю інфраструктуру також варто продумати.

візуалізація: Телеканал Київ24

Також є ідея облаштувати антикишені на перехрестях та паркувальні кишені для повздовжнього паркування.

Нагадуємо, що Глибочицька є найпроблемнішою вулицею столиці для руху трамваїв — аналітика затримок транспорту за 2024 рік.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button