Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 214 днів. За цей час ми опублікували 25690 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: domik.ua

ГО «Пасажири Києва» у своєму пості розкритикували план ремонту Глибочицьокої.

Експерти запропонували свої варіанти, які, на їхню думку, могли б покращити рух на вулиці та запобігти необхідності повної реконструкції в майбутньому.

Критику зустріли наступні позиції КМДА:

  • Відмова від «віденських» платформ, оскільки вирішено робити тільки ремонт колій і проїзної частини
  • Намір дозволити проїзду авто по трамвайним коліям
  • Відсутність плану ремонтуват тротуару вздвовж вулиці у 2025 році
  • ДТІ і ШЕУ відмовились від нового озеленення на вулиці.
  • Ідея спочатку почати ремонт, а потім робимо схему ОДР

У свою чергу «Пасажири» зазначають, що від «віденських» платформ, не варто було відмовлятися, адже вони відповідають принципам безбар’єрності.

Трамвайні колії повинні бути розмічені знаками і фізично відокремлені від автомобільного руху, адже саме авто спричиняють затримки трамваїв, а не навпаки.

Вони також пропонують зробити одну смугу для авто на всій довжині вулиці, але дозволити лівий поворот з трамвайних колій перед перехрестями.

Крім того «Пасажири» пропонують зменшити ширину смуг руху, створивши нові паркомісця або односторонні велосипедні смуги шириною півтора метра з буфером пів метра. Оскільки Глибочицька є частиною магістрального веломаршруту Солом’янка – Поділ, то цю інфраструктуру також варто продумати.

візуалізація: Телеканал Київ24

Також є ідея облаштувати антикишені на перехрестях та паркувальні кишені для повздовжнього паркування.

Нагадуємо, що Глибочицька є найпроблемнішою вулицею столиці для руху трамваїв — аналітика затримок транспорту за 2024 рік.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button