Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 294 днів. За цей час ми опублікували 26281 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Lviv Croissants вирішили переосмислити уявлення про класичний стритфуд і створили унікальний продукт – круасанодог. Це перший у світі хот-дог, у якому замість звичної довгої булочки використовується свіжоспечений круасан. Є два варіанти на вибір – Класичний хот-дог і Французький. У першому круасан, сосиска Mr.Grill зі справжнього м’яса, мариновані овочі, салат, консервована кукурудза і соус BBQ. А в другому – грильований круасан, та сама сосиска Mr.Grill, кетчуп, майонез і гірчиця. 

Запуск круасанодога супроводжує яскрава рекламна кампанія у стилі 2000-х, яка одночасно викликає ностальгію та відкриває нові горизонти знайомих смаків.

«Круасанодог – це повернення в безтурботні часи, коли мрії не знали меж, друзі були твоєю сім’єю, а хот-дог – модним перекусом», – говорить співвласник Lviv Croissants Андрій Галицький. 

Lviv Croissants вже не вперше надихаються відомими стравами та національними кухнями країн світу. Так, у меню мережі є круасан Гірос, Чізбургер, Кебаб, Цезар і Piña Colada. А в колаборації з шеф-кухарем Євгеном Клопотенком бренд створив круасан Борщ, який став незвичною варіацією на тему головної страви українців.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button