Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 283 днів. За цей час ми опублікували 26197 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: пресслужба КМДА

Зараз у Києві всі тролейбуси та автобуси є низькопідлоговими, заявив міський голова Віталій Кличко на презентації мапи доступності у застосунку Київ Цифровий.

«Сьогодні в місті 100% комунальних автобусів та тролейбусів — із низькою підлогою, тобто адаптовані для потреб людини в кріслі колісному або людей з дитячими візками», — повідомив Кличко.

Трамваї, відповідно, не всі є низькопідлоговими.

У метро 12 станцій є повністю безбар’єрними, деякі інші станції — частково.

Протягом 2024 року на майже 300 пішохідних переходах понизили бортовий камінь. Цього року запланували встановити тактильну навігацію та пониження на 400 об’єктах.


Мапа доступності в Києві Цифровому показує дані про наявність безбар’єрного входу, тактильних та акустичних засобів, можливості паркування на різних об’єктах. Наразі на мапі нанесено понад 1200 об’єктів, її доповнюватимуть.

Фото: пресслужба КМДА

На засіданні анонсували створення 10 безбар’єрних маршрутів. Ці маршрути передбачають усунення бар’єрів на шляху між важливими для містян об’єктами, такими як ЦНАПи, аптеки, лікарні, соціальні центри, поштові відділення, суди тощо.

Один із маршрутів включає 25 закладів. Найдовший за протяжністю маршрут сягяє майже 21 км і сполучає два береги Києва.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button