В столиці будують перший двоповерховий тунель метро в Україні
Таке рішення ухвалили через обмежений простір та щільну забудову.
Таке рішення ухвалили через обмежений простір та щільну забудову.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 230 днів. За цей час ми опублікували 25811 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Головний інженер КП «Київський метрополітен» Арсен Ісаков в інтерв’ю телеканалу КИЇВ 24 повідомив, що на одній з ділянок біля майбутньої станції метро «Варшавська» будується перший в Україні двоповерховий тунель. Таке рішення ухвалили через обмежений простір та щільну забудову.
Через відсутність простору неможливо звести два паралельні тунелі. Тому вони будуть розходитись на два рівні. Нижній тунель буде для потягів, що рухатимуться від міста до Виноградаря, а верхній — у зворотному напрямку. Наразі побудовано вже понад 200 метрів.
У тунелі встановлюють звукоізоляційні матеріали, які майже повністю поглинатимуть шум від потягів. Це дозволить мешканцям не відчувати сильних підземних коливань. Також на одному з будівельних майданчиків створюють вертикальний стовбур, який буде потрібен для будівництва лівого тунелю.
Двоярусні монолітні тунелі між станціями «Мостицька» та «Проспект Правди» будують відкритим способом у котловані, без застосування тунелепрохідного щита. Станція «Проспект Правди» стане кінцевою для «зеленої» гілки метро. Тут передбачено оборотні тупики з оглядовою канавою, службовими приміщеннями та платформою для обслуговування.
Нагадуємо, що довжина нової ділянки метро складе 3,78 км (від «Сирця» до «Проспекту Правди»). Завершити будівництво метро планують у першому кварталі 2027 року.
Також зазначимо, що гілку на Виноградар почали будувати ще у 2019 році, проте щоразу дати завершення робіт посували, а вартість проєкту збільшилась вже до 23 мільярдів гривень.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті