У КМДА не змогли пояснити чому метро продовжить зупинятися під час тривоги
Також Департамент транспортної інфраструктури не відповів яким чином відбуватиметься рух трамваїв, якщо хтось з водіїв захоче піти в укриття.
Також Департамент транспортної інфраструктури не відповів яким чином відбуватиметься рух трамваїв, якщо хтось з водіїв захоче піти в укриття.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 241 днів. За цей час ми опублікували 25895 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Департамент транспортної інфраструктури КМДА у відповіді на запит «Хмарочоса» підтвердив, що з 21 березня Київський метрополітен продовжить працювати у звичайному режимі, тому під час повітряної тривоги поїзди зупинятимуться на наземних ділянках. Однак на запитання щодо причини рішення й надалі обмежувати рух метро в разі оголошення тривоги – Департамент не надав жодної інформації.
Від завтрашнього дня у Києві відновлюється робота громадського транспорту під час тривоги. Відповідно до рішення Ради оборони, транспорт зупинятиметься біля найближчого укриття за маршрутом руху. Після висадки пасажирів, охочих скористатися сховищем, транспорт продовжуватиме роботу. Однак, за бажанням, водій також зможе пройти в укриття, як зазначив Департамент. На запитання як відбуватиметься рух трамваїв під час тривоги, якщо частина водіїв вирішить не продовжувати роботу – Дептранс також не відповів.
Нагадаємо, що до цього моменту столиця залишалася єдиним містом в Україні, де комунальний транспорт зупинявся у разі оголошення повітряної тривоги. Активісти та громадськість Києва неодноразово наголошували на важливості безперервної роботи комунального транспорту, без якого неможливе нормальне функціонування міста. Але КМДА постійно відхиляла петиції з вимогою скасувати це рішення, пояснюючи це загрозою для пасажирів через можливі влучання.
Однак, попри таку аргументацію, київські маршрутки стабільно працювали навіть під час тривоги. Але не всі кияни мають змогу користуватися маршрутками, власними авто чи послугами таксі, ціни на яке сильно підвищуються під час тривоги. Найбільш критичною ситуація ставала у вечірні години, коли більшість маршруток уже не їздили, і деякі люди навіть були змушені ночувати на роботі чи станціях метро, не встигаючи дістатися додому до комендантської години.
У разі продовження зупинки руху метро під час тривоги, ця проблема залишиться актуальною для великої кількості містян. Наприклад, станом на листопад 2024 року, метро в середньому перевозило 764 тисячі пасажирів у будні дні. Тож сотні тисяч киян й надалі залишатимуться обмеженими в пересуванні містом під час тривоги, зокрема між правим і лівим берегом, сполучення яких просто паралізується. До того ж, зупинки все одно спричинятимуть великі скупчення людей, які чекатимуть відбою біля станцій метро і наражатимуть себе на ще більшу небезпеку.
У коментарі щодо перегляду рішення про зупинку метро на наземних ділянках речник КМВА Євген Івлєв зазначав, що така можливість наразі вивчається. Зокрема, проводитимуться консультації з профільними службами та «Укрзалізницею», потяги якої продовжують свій рух у місті навіть під час тривоги. У відповіді на запит Дептранс повідомив, що хоча зміни в правилах роботи метрополітену наразі не передбачаються, у своїх діях підприємство керується методичними рекомендаціями ДСНС та рішеннями Ради оборони Києва.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті