Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 240 днів. За цей час ми опублікували 25891 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: Volodimir Karaim

Новий керівник ЛКП «Львівелектротранс» Василь Пецух в інтерв’ю виданню «Моє місто» повідомив, що у 2024 році через сервіс «1580» пройшло 2351 звернення. З них 70% стосувалися порушення графіка руху громадського транспорту, а подякували за роботу лише 18 людей.

Щодо проблем із затримками руху, Василь Пецух зазначив, що послідовність курсування трамваїв і тролейбусів визначається з вечора. Водій отримує спеціальний талон, який містить код, що відповідає його місцю та графіку руху. Все організовано так, щоб транспорт прибував до контрольних точок у визначений час. Якщо цього не відбувається, ймовірно, сталася непередбачувана ситуація, яка завадила дотриматися графіка.

Наприклад, у 2024 році транспорт затримувався майже півтори тисячі разів через дорожньо-транспортні пригоди та неправильне паркування. З них 1212 випадків сталися через ДТП, а 236 — через неправильно припарковані автомобілі.

Також Василь Пецух зазначив, що в ЛКП «Львівелектротранс» працює 1260 осіб, серед яких 220 водіїв трамваїв та 195 водіїв тролейбусів. Катастрофічного браку водіїв немає. Зарплата водіїв зросла, але тепер їм потрібно самостійно перевіряти транспорт перед виїздом. Водії, які працюють у депо та виконують інші обов’язки, отримують близько 19 тисяч гривень. Залежно від графіка та маршруту, водії можуть заробляти від 30 до 40 тисяч гривень на місяць.

Щодо наявності рухомого складу, Василь Пецух сказав, що в місті зараз є 21 трамвай з низьким рівнем підлоги (19 «Електронів» і два VEVEY з Берна) та 68 тролейбусів (60 «Електронів» і вісім ЛАЗ Е183). Після адаптації швейцарських трамваїв частка низькопідлогових вагонів збільшиться до 77,5%, що складе 55 одиниць при поточному випуску 71 вагона. Він також зазначив, що місту не вистачає хоча б 50 тролейбусів.

Загалом, за словами нового очільника ЛКП «Львівелектротранс», у 2024 році львівський електротранспорт перевіз майже 40 мільйонів пасажирів.

Нагадуємо, що у центрі Львова перепрограмовують світлофори, аби ті забезпечували пріоритетність руху трамваїв

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button