Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 25946 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: patriotledger

Центр організації дорожнього руху на Київській майстерні міста запропонував зробити велокоридор на Чехівському провулку між вулицями Гончара та Бульварно-Кудрявською, зазначено у спільному пості U-Cycle і Пасажирів Києва

Це смуга для суміщеного руху велосипедистів та автівок на швидкості 30 км/год.

Велокоридор – варіант руху, який широко використовується в усьому світі. Така смуга вже є на Ботанічній площі, Центральній Садовій, Русанівських садах і на вулиці Микитенка.

Відмінність велокоридора від велосмуги в тому, що тут дозволено рухатися також автомобілям. Такі смуги на дорогах позначають спеціальною розміткою або виділяють іншим покриттям. Їх варто облаштовувати на тих ділянках, де неможливо створити повноцінну велосмугу.

фото: u-cycle

Окрім цього, на Київській майстерні міста запропонували під час реконструкції шляхопроводу на Осокорках зменшити радіуси поворотів для автомобілів, щоб перетин з велодоріжкою став безпечнішим. Це також дозволить продовжити велодоріжку до Дніпровської набережної. Реконструкцію планують на 2025 або 2026 рік, але пропозицію зробити пандуси вже відхилили через обмежене фінансування.

Зазначимо, що шляхопровід на Осокорках обіцяли капітально відремонтувати ще у 2021 році, коли він вкотре осипався. У 2018-2021 роках Київавтошляхміст чотири рази замовляв обстеження шляхопроводу на загальну суму понад мільйон гривень кожне, але капітальний ремонт через відсутність фінансування так і не розпочався.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button