У Києві вздовж Чеховського провулку пропонують створити смугу для одночасного руху велосипедів і автомобілів
Така полоса відрізняється від велосмуги тим, що тут дозволено рухатися також автомобілям.
Така полоса відрізняється від велосмуги тим, що тут дозволено рухатися також автомобілям.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 26273 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Центр організації дорожнього руху на Київській майстерні міста запропонував зробити велокоридор на Чехівському провулку між вулицями Гончара та Бульварно-Кудрявською, зазначено у спільному пості U-Cycle і Пасажирів Києва
Це смуга для суміщеного руху велосипедистів та автівок на швидкості 30 км/год.
Велокоридор – варіант руху, який широко використовується в усьому світі. Така смуга вже є на Ботанічній площі, Центральній Садовій, Русанівських садах і на вулиці Микитенка.
Відмінність велокоридора від велосмуги в тому, що тут дозволено рухатися також автомобілям. Такі смуги на дорогах позначають спеціальною розміткою або виділяють іншим покриттям. Їх варто облаштовувати на тих ділянках, де неможливо створити повноцінну велосмугу.
Окрім цього, на Київській майстерні міста запропонували під час реконструкції шляхопроводу на Осокорках зменшити радіуси поворотів для автомобілів, щоб перетин з велодоріжкою став безпечнішим. Це також дозволить продовжити велодоріжку до Дніпровської набережної. Реконструкцію планують на 2025 або 2026 рік, але пропозицію зробити пандуси вже відхилили через обмежене фінансування.
Зазначимо, що шляхопровід на Осокорках обіцяли капітально відремонтувати ще у 2021 році, коли він вкотре осипався. У 2018-2021 роках Київавтошляхміст чотири рази замовляв обстеження шляхопроводу на загальну суму понад мільйон гривень кожне, але капітальний ремонт через відсутність фінансування так і не розпочався.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті