Американські автомобілі вже більші за танки Другої світової війни
Найпопулярніші в США цивільні автівки за довжиною перевищують американський «Шерман», радянський Т-34, німецький «Панцер IV» і британський «Кромвель».
Найпопулярніші в США цивільні автівки за довжиною перевищують американський «Шерман», радянський Т-34, німецький «Панцер IV» і британський «Кромвель».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 251 днів. За цей час ми опублікували 25971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Пікапи та позашляховики-паркетники у США вже перевищують за габаритами танки «Шерман М4», що американська індустрія будувала для фронтів Другої світової війни, йдеться у матеріалі Daily Mail.
У 1940-х «Шерман» був основним американським середнім танком, широко використовувався армією США, а також у великих кількостях постачався за програмою лендлізу союзникам, у першу чергу Великій Британії та СРСР. Майже 50 тисяч танків виготовили на потужностях компаній GM, Ford і Chrysler.
Довжина танку «Шерман» становила 5,84 метра. Останні модифікації автомобіля Ford F150 зараз мають довжину 6,3 метра, Chevrolet Silverado — 6,7 метра, Dodge Ram — 6,1 метра, а GMC Sierra — 5,86 метра.
Якщо повірнювати з аналогічними середніми танками Другої світової, то вони теж переважно поступаються за довжиною сучасним американським SUV. Довжина радянського Т-34 становила 5,9 метра, нацистського «Панцера IV» — 5,9 метра, британського «Кромвеля» — 6,35 метра.
Водночас, вони все ще вужчі та нижчі за «Шерман», висота якого перевищувала 2,7 метра, а ширина — 2,6 метра. До прикладу, Chevrolet Silverado поки що має висоту трохи більш як два метри. Ширина Dodge Ram становить 2,2 метра.
Масою сучасні цивільні автівки також поступаються. Споряджена маса «Шермана», разом із озброєнням, становиила понад 38 тонн, а Ford F150 важить 2,26 тонни.
Та швидкість пікапи розвивають значно більшу. Танк «Шерман» їхав не швидше, ніж 45-50 км/год.
Три найпопулярніші у США моделі — Ford F150, Chevrolet Silverado і Ram 1500 — становлять приблизно 13% від усіх автомобілів, що продаються у країні.
Аналіз, проведений минулого місяця журналом Consumer Reports, показує, що висота капотів автомобілів із 2000 року збільшилася на 11%. Це, відповідно, збільшує сліпі зони перед автомобілем. Це корелюється зі зростанням кількості смертельних ДТП у США за останнє десятиліття на 46%.
Автовиробники не лише випускають все менше компактних машин, але й з року в рік збільшують габарити наявних моделей. Ілюстрації, де порівнюються розміри різних моделей, дивіться у цьому матеріалі.
«Хмарочос» також писав про те, що велетенські автівки в США вже не поміщаються на паркомісцях.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті