Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 264 днів. За цей час ми опублікували 26072 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: Andrey Kurmelyov/модель ДЕЛ-02

«Укрзалізниця» повідомила у своїх соцмережах про випуск капітально відремонтованого дизель-поїзда ДЕЛ-02

Ця модель зображена на марках серії «Локомотивобудування в Україні» від Укрпошти, а сам потяг був виготовлений у Луганську в травні 2012 року.

У 2004-2012 роках було побудовано шість аналогічних дизель-поїздів, кожна модель коштувала 41 мільйон гривень. Поїзд складається з трьох вагонів і може перевозити 320 пасажирів.

оновлений потяг/ фото: Укрзалізниця

У 2016 та 2017 роках поїзд пройшов планові ремонти, а у вересні 2024 року розпочався капітальний ремонт в моторвагонному депо Христинівка (Черкащина).

У поїзда відремонтували привідні силові модулі та системи перетворення частоти, сходи, моторні колісні пари з тяговими двигунами, оновили системи контролю, оперативного виведення інформації, пожежної сигналізації та систему аерозольного пожежогасіння.

Крім того, модернізували освітлення в салонах, встановили світлосигнальне обладнання та облаштували місця для перевезення велосипедів. Для покращення умов роботи локомотивних бригад встановили крісла з покращеною ергономікою, умивальники в службових приміщеннях та холодильники.

Зараз дизельний поїзд курсує між Черкащиною, Вінниччиною та Кіровоградщиною, з’єднуючи Гайворон, Вінницю та Христинівку.

Нагадуємо, що у Гайворонові діє вузькоколійка по якій періодично проводять екскурсії на ретропотязі

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button