Дитячий майданчик японського автора представили на Міланському тижні дизайну (фото)
На думку дизайнера діти вважають передбачуваність нудною.
На думку дизайнера діти вважають передбачуваність нудною.
Японський дизайнер Наото Фукасава разом з брендом дитячих майданчиків Jakuets на Тижні дизайну в Мілані представили серію скульптурних об’єктів для дітей, пише Dezeen.
Ця інсталяція під назвою «Грайливі скульптури» була представлена на Тижні дизайну в Мілані в садах музею Triennale di Milano. Композиція включала садові меблі бренду Piccola та п’ять барвистих об’єктів від Фукасава. Метою дизайнера було створити «речі, які не лише приваблюють дітей, але й з якими не можливо не погратися».
На думку Наото Фукасави, діти вважають передбачуваність нудною, і роль дизайнера полягає в тому, щоб створювати щось цікаве, а не просто розкладати палиці та каміння. Для нього це був спосіб повернутися до більш інстинктивного виду дизайну, забути категорії, забути мету, і просто створювати форми, які тихо кличуть: доторкнись до мене, підійми до мене, підійди, поцікався.
Нагадуємо, що під час Тижня моди в Мілані проходила виставка годинників 24 Hours, на якій демонструють 24 дивні концептуальні ідеї для вимірювання часу
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті