Airbus відмовилася від запуску водневого літака у 2035 році
«Недостатньо мати літак, якщо у вас немає інфраструктури, немає водню в потрібному місці, у потрібний час, у потрібній кількості та за потрібною ціною».
«Недостатньо мати літак, якщо у вас немає інфраструктури, немає водню в потрібному місці, у потрібний час, у потрібній кількості та за потрібною ціною».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 271 днів. За цей час ми опублікували 26115 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
П’ять років тому Airbus пообіцяв до 2035 року ввести в експлуатацію літак, який працюватиме на водні замість авіаційного палива. Зараз європейська компанія відмовилася від цих планів, повідомляє Financial Times.
У лютому Airbus заявив, що не відмовляється від будівництва водневого літака, однак це станеться пізніше. Компанія визнала, що «розвиток водневої екосистеми, включаючи інфраструктуру, виробництво, розподіл і нормативно-правову базу, є величезним викликом, що вимагає глобальної співпраці та інвестицій». І додає, що прогрес у забезпеченні доступного водню з відновлюваних джерел енергії, відбувається повільніше, ніж очікувалося.
«Недостатньо мати літак, якщо у вас немає інфраструктури: немає водню в потрібному місці, у потрібний час, у потрібній кількості та за потрібною ціною», — заявив виконавчий директор Airbus Гійом Форі.
Французька профспілковий союз повідомив, що Airbus на 25% скорочує бюджет на водневі ініціативи, а також поки що припиняє випробування водневих двигунів на модифікованому літаку A380.
У цьогорічній дорожній карті європейських авіакомпаній зазначено нові очікування: до 2050 року літаки на водневих двигунах забезпечать лише 6% чистого скорочення викидів, порівняно з 20% у 2021 році.
Авіаіндустрія розглядає інші альтернативні джерела пального, такі як біопаливо з сільськогосподарських відходів. Це могло би скоротити викиди вуглецю на 70% порівняно з традиційним авіапальним. Однак досі такі альтернативи є дорожчими та їх виробляється значно менше.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті