Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 271 днів. За цей час ми опублікували 26115 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Візуалізація: Airbus

П’ять років тому Airbus пообіцяв до 2035 року ввести в експлуатацію літак, який працюватиме на водні замість авіаційного палива. Зараз європейська компанія відмовилася від цих планів, повідомляє Financial Times.

У лютому Airbus заявив, що не відмовляється від будівництва водневого літака, однак це станеться пізніше. Компанія визнала, що «розвиток водневої екосистеми, включаючи інфраструктуру, виробництво, розподіл і нормативно-правову базу, є величезним викликом, що вимагає глобальної співпраці та інвестицій». І додає, що прогрес у забезпеченні доступного водню з відновлюваних джерел енергії, відбувається повільніше, ніж очікувалося.

«Недостатньо мати літак, якщо у вас немає інфраструктури: немає водню в потрібному місці, у потрібний час, у потрібній кількості та за потрібною ціною», — заявив виконавчий директор Airbus Гійом Форі.

Французька профспілковий союз повідомив, що Airbus на 25% скорочує бюджет на водневі ініціативи, а також поки що припиняє випробування водневих двигунів на модифікованому літаку A380.


У цьогорічній дорожній карті європейських авіакомпаній зазначено нові очікування: до 2050 року літаки на водневих двигунах забезпечать лише 6% чистого скорочення викидів, порівняно з 20% у 2021 році.

Авіаіндустрія розглядає інші альтернативні джерела пального, такі як біопаливо з сільськогосподарських відходів. Це могло би скоротити викиди вуглецю на 70% порівняно з традиційним авіапальним. Однак досі такі альтернативи є дорожчими та їх виробляється значно менше.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button