Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 291 днів. За цей час ми опублікували 26252 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Візуалізація: Airbus

П’ять років тому Airbus пообіцяв до 2035 року ввести в експлуатацію літак, який працюватиме на водні замість авіаційного палива. Зараз європейська компанія відмовилася від цих планів, повідомляє Financial Times.

У лютому Airbus заявив, що не відмовляється від будівництва водневого літака, однак це станеться пізніше. Компанія визнала, що «розвиток водневої екосистеми, включаючи інфраструктуру, виробництво, розподіл і нормативно-правову базу, є величезним викликом, що вимагає глобальної співпраці та інвестицій». І додає, що прогрес у забезпеченні доступного водню з відновлюваних джерел енергії, відбувається повільніше, ніж очікувалося.

«Недостатньо мати літак, якщо у вас немає інфраструктури: немає водню в потрібному місці, у потрібний час, у потрібній кількості та за потрібною ціною», — заявив виконавчий директор Airbus Гійом Форі.

Французька профспілковий союз повідомив, що Airbus на 25% скорочує бюджет на водневі ініціативи, а також поки що припиняє випробування водневих двигунів на модифікованому літаку A380.


У цьогорічній дорожній карті європейських авіакомпаній зазначено нові очікування: до 2050 року літаки на водневих двигунах забезпечать лише 6% чистого скорочення викидів, порівняно з 20% у 2021 році.

Авіаіндустрія розглядає інші альтернативні джерела пального, такі як біопаливо з сільськогосподарських відходів. Це могло би скоротити викиди вуглецю на 70% порівняно з традиційним авіапальним. Однак досі такі альтернативи є дорожчими та їх виробляється значно менше.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button