Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 26269 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: bigkyiv

КП «Київський метрополітен» планує продовжити строк використання для сотні вагонів, випущених понад 50 років тому, пише «Інформатор».

Вагоні, які вже раніше модернізували, зараз за два мільйони гривень перевірять для продовження строку експлуатації.

КП «Київський метрополітен» оголосив тендер на перевірку кузовів вагонів ще десятого 2025 року квітня через систему Prozorro, за яким компанія має отримати послуги відповідно до «Методики технічного діагностування вагонів, які відслужили свій термін, для продовження їх експлуатації».

Перевіряти будуть вагони моделей 81-717/714 (84 вагони) та моделі Е (26 вагонів). Зазначимо, що вагони метрополітену моделей 81-717 (головний) та 81-714 (проміжний), або «Номерні», були розроблені Митищинським машинобудівним заводом у 1970-х роках. Спочатку їх створили для тестування нового обладнання, яке планували використовувати на вагонах типу «И». Однак через затримки в виробництві та виявлені недоліки під час випробувань, а також через нестачу вагонів у радянських метрополітенах, було прийнято рішення запустити «номерні» вагони в масове виробництво. Це зробило їх дуже поширеними, і вони експлуатувалися в 18 містах пострадянського простору та країн Варшавського договору.

Вагони метрополітену типу Е були також розроблені на Митищинському машинобудівному заводі в середині 1950-х років. Серійно їх почали випускати з 1963 по 1969 рік, а перші дослідні зразки з’явились у 1959 році. Наразі ці вагони експлуатуються в Харкові, та Тбілісі.

Пропозиції на тендер приймали до 21 квітня. Надійшло всього дві пропозиції: від «УкрНДІВ» і «Управляюча компанія Трансвагонсервіс». Остання запропонувала ціну у два мільйони гривень і імовірно виграє тендер, який зараз на стадії кваліфікації. Всі роботи повинні бути завершені до кінця 2025 року, а крайній термін — 31 грудня.

.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button