Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 26268 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
всі фото: White Mad

У Варшаві реконструювали вулицю Хмільну, пише White Mad.

Місцеві мешканці зазначали, що Хмільна, яка 20-30 років тому була однією з найпрестижніших вулиць столиці з найдорожчими магазинами, до цього перетворилась на «деградовану та непривабливу».

Ревіталізація здійснювалась в рамках проєкту «Новий центр Варшави», який має на меті перетворити серце столиці на комфортне місце для життя. Данна ініціатива, який започаткував мер Рафал Тшасковський, включає модернізацію вулиць Брацка та Польна, а також площ Пєнцу Рогува і Тшех Кшижі. Хмільна — ще один важливий етап цієї програми змін.

Рада з управління громадськими землями Варшави підготувала проєкт модернізації вулиці ще у 2023 році. Він передбачав заміну вуличного покриття та оновлення елементів малих архітектур: стін, квіткових горщиків, лавок. Мали встановити 64 елементи вуличних меблів — стільців і лавок та створити фонтан.

Мали висадити майже сотню дерев та замінити освітлення на нові світлодіодні ліхтарі.

В результаті висадили 88 дерев, серед яких платани, липи, в’язи, вишні та малинники. Також додали 32 кущі. Установили нові лавки, велосипедні стійки, урни, реалізували проєкт фонтану.

Вулиця стала зручнішою для пішоходів і велосипедистів, з розширеними тротуарами і спеціальними місцями для людей з інвалідністю. Проєкт охоплює площу майже 10 000 м². Проєктом займалась Студія RS Architektura Krajobrazu.

Нагадуємо, що у Варшаві запускають пілотний проєкт опалення будинків теплим повітрям з метрополітену. 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button