Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Візуалізації: 21st-europe.com

Неурядовий аналітичний центр із Копенгагена 21st Europe розробив концепцію високошвидкісної залізничної мережі, яка сполучить 39 напрямків по всій Європі — включно з Києвом, Львовом, Скандинавією, Британським архіпелагом і островом Ірландія.

Нині головна проблема поїздів у Європі в тому, що інфраструктура повільна, ненадійна та фрагментована, а квитки коштують задорого, щоб конкурувати з лоукост-авіалініями. Хоча швидкісні поїзди мають на 90% менший вуглецевий слід, ніж авіаперельоти, вони досі є значно менш популярними через вищевказані причини.

Наразі Європа намагається вирішити цю проблему за допомогою проєкту Транс’європейських транспортних мереж (TEN-T), що поки у процесі розробки. Окремі компанії теж намагаються змістити фокус на поїзди — наприклад нідерландський European Sleeper, — але це досі дороге задоволення.

Альтернативну мережу Starline уявляють подібною до метрополітену. Її протяжність становитиме 22 тисячі кілометрів. Поїзди курсуватимуть зі швидкістю 300-400 км/год, що зробить такі подорожі на 30% швидшими, ніж пересування автошляхами чи залізницею у нинішньому стані.

Від Гельсінкі до Берліна можна буде дістатися трохи більш як за п’ять годин — зараз на таку поїздку піде цілий день. Одна з ліній на пропонованій схемі «пан’європейського метро» простягається від Києва до Дубліна.

Схема: 21st-europe.com

Команда 21st Europe, яку очолює Кове Поур, колишній голова дизайн-агенції SPACE10, вважає, що успіх новій системі має забезпечити уніфікований дизайн, де інфраструктура буде однаковою на всіх маршутах. Персонал навчатиметься на єдиній платформі.

Вагони Starline будуть впізнавані за насичено-синьою лівреєю. Вони будуть розділені не на класи, а на простори для різних потреб, наприклад, тихі зони для роботи та сімейні секції.

Візуалізації: 21st-europe.com

Для нової залізниці побудують нові станції біля великих міст. Вони будуть сполучені з наявною транспортною інфраструктурою, щоб пасажири могли легко дістатися до центру. Це будуть повноцінні вокзали з ресторанами, крамницями та залами очікування. У них можна буде за бажання розміщати концертні зали, музеї, спортивні зони.

Візуалізації: 21st-europe.com

Квитки мають бути значно дешевші, ніж нинішні квитки на європейські поїзди, а також квитки на авіарейси на короткі відстані.


Мережа Starline спиратиметься на державне фінансування і керуватиметься національними залізничними компаніями. Координуватиме все нова Європейська залізнична адміністрація.

Ідея Starline виглядає амбіційною, й сама команда не називає часових рамок, в яких її реалістично втілити. Експерти з екологічних подорожей зазначили The Independent: «Нашу віру в Starline дещо підірвала схема, на якій зображено новий залізничний тунель під Адріатикою й Апеннінами від Загреба до Рима».

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

    INFORM UFS - :

    Проект “Військовий експерт” з Андрієм Святинею. Партизанський рух України!
    https://cannibal-news.blogspot.com/

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button