Три приклади з Дніпра, як можна прибрати сходи на вулиці з ухилом (фото)
У спадок від радянських часів Дніпру лишилися сходинки на кожному кроці, високі бордюри, відсутність пандусів і нерівні тротуари.
У спадок від радянських часів Дніпру лишилися сходинки на кожному кроці, високі бордюри, відсутність пандусів і нерівні тротуари.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 322 днів. За цей час ми опублікували 26475 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
На вулиці Воскресенській у Дніпрі, що має значний ухил, прибрали сходи й натомість облаштували пологий тротуар, повідомляє Urban Dnipro, яке розробляло концепцію ремонту.
У спадок від радянських часів Дніпру лишилися сходинки на кожному кроці, високі бордюри, відсутність пандусів і нерівні тротуари. Лише з 2018 року в місті почали з’являтися перші безбар’єрні простори: реконструкція Троїцької площі, частини Набережної та Соборної площі, розповідає Dnipro.media засновник Urban Dnipro Руслан Ширінов.
Ще один приклад усунення сходинок на ділянці з ухилом — ремонт вулиці Єфремова.
Так само під час ремонту прибрали сходинки на вулиці Винниченка:
За оцінкою Ширінова, рівень інклюзивності Дніпра наразі становить 1 бал із 10. «Дніпро досі не є доступним містом», — зазначає він.
Водночас у місті є окремі приклади хорошої інклюзивної інфраструктури. Що вже змінюється: поетапне зонування вулиць (транзитна зона, місця для озеленення та пішоходів), понижені бордюри та підняті переходи, реконструкція трамвайних зупинок, де платформа на рівні входу.
На світлинах нижче можна побачити, як за чотири роки у Дніпрі еволюціонували підняті переходи. Порівняйте перший у місті піднятий перехід на вулиці Якова Самарського та облаштований нещодавно перехід на Соборній площі.
Дніпро залучає до проєктування вулиць та інших урбаністичних рішень місцевих урбаністів — фахівців, пов’язаних зі спільнотою Urban Dnipro. Її заснував у 2018 році Руслан Ширінов, філософ за освітою, який цікавився архітектурою з дванадцяти років. Важливу роль відіграє ГО «Океан Добра», що здійснює незалежний моніторинг доступності.
На цих фото — вулиця Холодильна до і після реконструкції.
Серед чинників, які гальмують розвиток безбар’єрності у Дніпрі, — відсутність стратегічного підходу, місто спрямовує кошти на поточні ремонти, а не комплексні рішення, при тому, що існує програма з інклюзивності.
Також немає чіткої системи перевірки дотримання норм після реалізації проєктів. Буває, рішення закладаються, але реалізуються некоректно.
В університетах недостатньо уваги приділяють інклюзивному дизайну. Часто молоді архітектори змушені самостійно шукати інформацію.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті