Васильків представив Концепцію розвитку своєї велосипедної інфраструктури
Планують створити єдину велосипедну мережу в понад 150 кілометрів.
Планують створити єдину велосипедну мережу в понад 150 кілометрів.
Васильківська міська рада, у співпраці з Bike City Consulting, Національним транспортним університетом та громадською організацією U-Cycle, представила першу редакцію Концепції розвитку велосипедної інфраструктури громади.
Планують створити єдину велосипедну мережу довжиною 153,2 км.
Велосипедна мережа Васильківської громади розподілиться за трьома рівнями: міським, районним та квартальним. У сільських населених пунктах визначать головні транзитні вулиці для велодоріжок, до яких долучатимуться прилеглі житлові зони, що забезпечить ефективну та безпечну інфраструктуру.
Міська веломережа з’єднає житлові райони з центром і забезпечить швидке та безпечне пересування між районами. Вона включатиме велодоріжки та смуги для руху на швидкості 15-25 км/год, з прямими траєкторіями. Зокрема вона включатиме вісім маршрутів загальною довжиною 26,8 км, що розходитимуться від центру міста в різні напрямки. Під час їх облаштування встановлять елементи орієнтування.
Районна мережа з’єднуватиме внутрішні частини районів з міською мережею. Для цього використовуватимуться велодоріжки, смуги або рекомендовані велосипедні коридори залежно від вулиць.
Квартальна веломережа забезпечить безпечний рух всередині кварталів та вихід до міської та районної мережі. У житлових зонах, де немає транзитного руху, організовуватимуться велосипедні коридори.
До концепції також включені туристичні та рекреаційні маршрути, які проходитимуть через визначні місця громади. Також планується розширити велосипедні паркувальні зони і забезпечити зручний і безпечний доступ до них.
Концепція розвитку велосипедної інфраструктури узгоджена з основними планами розвитку міста, області та Національною транспортною стратегією України. Це дозволить створити єдину веломережу для міських, міжміських і туристичних маршрутів. Важливою частиною є впровадження елементів орієнтування на веломаршрутах та розширення велосипедних паркувальних зон.
Очікується, що розвиток комфортної велоінфраструктури заохотить більше людей використовувати велосипеди, що своєю чергою зменшить кількість аварій і смертей на дорогах.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
© Хмарочос | 2024
Йшов четвертий рік війни… Волонтери? Допомога ЗСУ? – Ні, не чули.