Васильків представив Концепцію розвитку своєї велосипедної інфраструктури
Планують створити єдину велосипедну мережу в понад 150 кілометрів.
Планують створити єдину велосипедну мережу в понад 150 кілометрів.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 309 днів. За цей час ми опублікували 26393 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Васильківська міська рада, у співпраці з Bike City Consulting, Національним транспортним університетом та громадською організацією U-Cycle, представила першу редакцію Концепції розвитку велосипедної інфраструктури громади.
Планують створити єдину велосипедну мережу довжиною 153,2 км.
Велосипедна мережа Васильківської громади розподілиться за трьома рівнями: міським, районним та квартальним. У сільських населених пунктах визначать головні транзитні вулиці для велодоріжок, до яких долучатимуться прилеглі житлові зони, що забезпечить ефективну та безпечну інфраструктуру.
Міська веломережа з’єднає житлові райони з центром і забезпечить швидке та безпечне пересування між районами. Вона включатиме велодоріжки та смуги для руху на швидкості 15-25 км/год, з прямими траєкторіями. Зокрема вона включатиме вісім маршрутів загальною довжиною 26,8 км, що розходитимуться від центру міста в різні напрямки. Під час їх облаштування встановлять елементи орієнтування.
Районна мережа з’єднуватиме внутрішні частини районів з міською мережею. Для цього використовуватимуться велодоріжки, смуги або рекомендовані велосипедні коридори залежно від вулиць.
Квартальна веломережа забезпечить безпечний рух всередині кварталів та вихід до міської та районної мережі. У житлових зонах, де немає транзитного руху, організовуватимуться велосипедні коридори.
До концепції також включені туристичні та рекреаційні маршрути, які проходитимуть через визначні місця громади. Також планується розширити велосипедні паркувальні зони і забезпечити зручний і безпечний доступ до них.
Концепція розвитку велосипедної інфраструктури узгоджена з основними планами розвитку міста, області та Національною транспортною стратегією України. Це дозволить створити єдину веломережу для міських, міжміських і туристичних маршрутів. Важливою частиною є впровадження елементів орієнтування на веломаршрутах та розширення велосипедних паркувальних зон.
Очікується, що розвиток комфортної велоінфраструктури заохотить більше людей використовувати велосипеди, що своєю чергою зменшить кількість аварій і смертей на дорогах.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті