Євросоюз дасть 76 млн євро на колію від Львова до Польщі. Що взагалі з проєктом?
Спершу думали, що євроколія доходитиме лише до Скнилова, але зараз уже працюють над ділянкою до Львівського вокзалу.
Спершу думали, що євроколія доходитиме лише до Скнилова, але зараз уже працюють над ділянкою до Львівського вокзалу.
Європейський Союз вирішив надати Україні 76 мільйонів євро грантової допомоги для будівництва євроколії між Львовом і кордоном із Польщею, повідомляє міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба.
Проєкт Укрзалізниці схвалив Координаційний комітет програми Connecting Europe Facility. Передбачалося, що фонд профінансує половину вартості будівництва, загальна сума якого — 200 мільйонів євро.
Йдеться про першу ділянку майбутньої лінії з колією 1435 мм — Мостиська–Скнилів.
Будівництво всієї лінії протяжністю 78 кілометрів має відбуватися у два етапи: Мостиська–Скнилів і Скнилів–Львів. З нею Львів може стати другим містом після Ужгорода, до якого протягнуть євроколію.
Спершу думали, що колія від польського кордону доходитиме лише до Скнилова, де розташовано аеропорт, і який планують перетворити на транспортний хаб.
Однак, як повідомляє Львівська міська рада, місцевий «Інститут просторового розвитку» розробив технічні пропозиції прокладання колії на залізничний вокзал, що роками вважалося неможливим. Ці пропозиції вже підтримала Укрзалізниця. Будівництво може розпочатися наприкінці цього року.
Британська компанія Building Design Partnership Ltd за підтримки уряду Сполученого Королівства розробляє проєкт транспортного хабу у Львові.
«Території довкола головного вокзалу Львова будуть переосмислені. Скнилів натомість стане вантажним логістичним центром з розвиненою інфраструктурою. Підзамче, яке розташоване поруч із реабілітаційним центром UNBROKEN, також розглядається як один із ключових вузлів», — пояснює заступник міського голови Сергій Кіраль.
Товари, сировина та готова продукція зможуть швидше потрапляти до ЄС і навпаки без додаткових витрат на перевантаження чи заміну колісних пар. Логістика стане простішою, швидшою і дешевшою.
Пасажири зможуть подорожувати потягом до Європи напряму, без пересадок і зміни вагонів. Відкриється більше міжнародних напрямків зі Львова.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті