Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 29 днів. За цей час ми опублікували 26936 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Укрзалізниця

Укрзалізниця завершила модернізацію анонсованого торік безбар’єрного вагона, повністю адаптованого для подорожей пасажирів на колісних кріслах.

Вагон оновлювали протягом трьох місяців у вагонному депо Бахмач. Перед роботами радилися з організаціями, які працюють із людьми з інвалідністю.

Фото: facebook.com/oleksandr.shevchenko.ua

Цей вагон — експериментальний, він буде доступним за запитом організацій через сервіс замовлення групових квитків на сайті або застосунку Укрзалізниці.

Вагон містить чотири збільшені купе. Кожне розраховане на двох пасажирів з інвалідністю та двох супроводжуючих — для останнії передбачено верхні полиці. Купе дозволяють 360-градусний розворот для двох крісел. Коридори та дверні проходи також розширили.

Вбиральня теж збільшеного розміру та має душ. У ній також встановили тримач для милиць, сповивальний столик і дитяче крісло з ременями.

Якщо вагон не заброньовано для спецперевезень, кожне купе може вміщувати до шести пасажирів.


Серед інших особливостей:

  • електропідйомник з можливістю навантаження до 300 кг;
  • навігація шрифтом Брайля та контрастне маркування;

«Окремо попрацювали і з категорією пасажирів із порушеннями зору, тож змін зазнало контрастне маркування, розташування і формат навігації, дублювання Брайлем, голосові підкажчики, навіть дитячі книжки Брайлем можна взяти у провідника», — пише речник Укрзалізниці Олександр Шевченко.

  • індикатор зайнятості вбиральні;
  • індивідуальні розетки з USB і Type-C;
  • місця з можливістю регулювання кута нахилу спинки;
  • окреме керування освітленням у купе й індивідуально біля місця пасажира;
  • відеоспостереження в окремих зонах вагону.

До цього у поїздах української залізниці були лише окремі купе для людей на колісних кріслах — загалом у приблизно 50 вагонах. Цей же вагон призначений саме для групових перевезень, наприклад, на реабілітацію, відпочинок чи змагання.

Фото: facebook.com/oleksandr.shevchenko.ua

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button